728 x 90

حمله به ادعاها و بلوفهای اقتصادی رئیسی جلاد در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

به‌دنبال سخنرانی رئیسی جلاد در جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع در جریان ارائه لایحه بودجه سال۱۴۰۲، شماری اعضای مجلس رژیم ادعاهای اقتصادی او را مورد حمله قرار دادند.

حیدری ـ مجلس ارتجاع ـ ۲۱دی ۱۴۰۱

از نظر رئیس‌جمهور تورم مهار شده بیکاری کم شده گرانی کاهش پیدا کرده درآمدها بیشتر شده اگر این وضعیت حاکم است پس چرا جوانان امروز بیشتر از هر زمانی گله‌مند هستند؟ پس چرا تمام نمایندگان مجلس گرفتار بیکاری وضعیت نابسامان اقتصادی هستند؟ این کدام تورم هست که شما مهار کردید؟ این چه اطلاعاتی است که در اختیار شما می‌گذارند.

بیگی ـ مجلس ارتجاع ـ ۲۱دی ۱۴۰۱

موضوع افزایش قیمت کالاهای اساسی به‌ویژه اقلام معیشتی زندگی مردم را امروز پر از رنج مرارت نموده است امروز به قطعیت می‌توان گفت کالاهایی مانند گوشت قرمز و ماهی به سختی در سبد معیشتی خانوار متوسط هم قرار می‌گیرد. جناب رئیس‌جمهور بفرمایید مرد رویین‌تن اقتصاد دولت کیست؟ که به یاری مردم بشتابد.

پور ابراهیمی ـ مجلس ارتجاع ـ ۲۱دی۱۴۰۱

طبیعتاً ناترازی بودجه و ناترازی نظام بانکی به‌عنوان اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل کاهش ارزش پول ملی در نظام اقتصادی الآن امروز مورد اذعان همه کارشناسان است.

اگر دولت آمده از سال گذشته تا الآن متوسط به بدهی‌های دولت به نظام بانکی که الآن ۵۷۰هزار میلیارد تومان هست و در طول این یک سال۱۵۰هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده این را ما در سرفصل مرتبط با ناترازی لحاظ نکنیم پس باید چه اقدامی انجام بدهیم؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ee9a50c-880f-4893-a56c-8a4747140df8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات