728 x 90

حمله آخوند پناهیان به همتی و مهرعلیزاده: جابه‌جایی مرزهای وقاحت توسط دو نفر از نامزدها

آخوند پناهیان
آخوند پناهیان

آخوند علیرضا پناهیان از باند خامنه‌ای روز ۱۶خرداد در جمع طلاب حوزه‌های جهل و جنایت در قم با حمله به همتی و مهرعلیزاده کاندیداهای دست‌چین شده شورای نگهبان خواستار برخورد حوزه علمیه قم و شورای نگهبان با همتی و مهرعلیزاده شد

آخوند پناهیان با زیر فشار گذاشتن حوزه علمیه قم و شورای نگهبان ارتجاع گفت: جابه‌جایی مرزهای وقاحت توسط دو نفر از نامزدها، نتیجۀ ۲۵سال سکوت حوزه در موارد مشابه قبلی است، این‌که شورای نگهبان الآن و در گذشته جرأت اقدام نداشته، به‌خاطر همین سکوت‌هاست.

چرا شورای نگهبان جرأت نمی‌کند، چرا دفعات قبل که دروغ و وقاحت را در نامزدهای ریاست‌جمهوری می‌دید، جرأت نکرد آنها را از ادامۀ بازی باز بدارد؟ مثل کاری که یک داور در بازی فوتبال انجام می‌دهد و کارت قرمز می‌دهد.
این به‌خاطر همین سکوت‌هاست. به‌دلیل این‌که نصرتِ حق و توهین باطل در جامعۀ ما نمی‌شود؛ البته به‌قدر کافی یا با ادبیات مؤثر، یا با روش و بیان قوی. خیلی‌ها جزو خاذلین و ساکتین هستند، و روز قیامت باید جواب بدهند. (سایت پناهیان ۱۶خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff57f003-6bd2-45b1-a4dd-cc4aaf8c5aef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات