728 x 90

حمله آخوند روحانی به‌ باند رقیب در رابطه با مذاکرات وین و سیرک انتخابات

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی جلسهٔ هیأت دولت روز چهارشنبه ۲۹اردیبهشت خود را به صحنهٔ حملات شدید به‌باند رقیب در رابطه با مذاکرات وین و سیرک انتخابات کرد و نمایی دیگر از شدت بحران درونی و جنگ گرگ‌ها را به نمایش گذاشت.

رئیس‌جمهور ارتجاع گفت: همهٔ چشم‌های دنیا به انتخابات نظام دوخته شده! در شروع انتخابات با حضور کاندیداها از جناح‌های مختلف بودیم که حضور خوبی بود. قدم دوم اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها است. بسیار مهم است که اقدام شورای نگهبان در جهت تشویق جامعه باشد.

وی افزود: امیدواریم شاهد گامی از سوی شورای نگهبان باشیم که مردم را تشویق کند. ما مشارکت حداکثری را در انتخابات می‌خواهیم.

در دوران تبلیغات باید آنچه به مردم ارائه می‌دهیم واقعی باشد. اگر با دروغ، تهمت و اتهامات غیراخلاقی همراه باشد قابل‌قبول نیست که بخواهد از طریق ناصواب به هدف برسد. این خلاف اخلاق و اصول است.

آخوند روحانی با التماس و گدایی گفت: مردم عزیز! صندوق آرا افتخار جمهوری اسلامی است! جمهوریت ما بر پایهٔ حضور در پای صندوق است! خدای ناکرده اگر دروغ و تهمت رواج پیدا کرد اسلامیت! نظام از بین رفته. اگر هم مشارکت پایین بیاید جمهوریت! نظام از بین رفته.

روحانی با حمله به باند رقیب گفت: آخر فحش که نمی‌شود برنامهٔ انتخاباتی! برخی هستند اگر فحش را از آنها بگیریم هیچ برنامه‌یی دیگر ندارند. باید برنامه‌اش را بدهد که مردم بفهمند که این آقا تعاملی است یا تقابلی؟ این آقا دنبال تعامل با دنیاست یا دعوا و تقابل با دنیا؟

نه این‌که الآن که انتخابات است بگوید فضای مجازی خیلی عالی است! فردا که انتخابات تمام شد دنبال فیلترینگ با دست و پا باشد! باید مردم بدانند که طرف اعتدالی است یا افراطی؟!

رئیس‌جمهور ارتجاع افزود: ما یک مسأله‌ای داریم که همه باید به آن توجه کنند. این‌که دولت دوازدهم شرایطی داشت که در ۱۰۰سال گذشته سابقه نداشته. جنگ اقتصادی همراه با کرونا، ما ظرف زمانی را باید درست شرح دهیم، مردم در شرایط سختی هستند.

حالا که می‌خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می‌خوانند. قابل جمع نیست مرثیه خوانی برای مردم توأم با روضه‌خوانی برای عدم تحریم. چرا این‌قدر از وین ناراحت هستید؟ بابا دارند مذاکره می‌کنند.

اگر کسی منافع نظام را کنار گذاشت و رفت سراغ منافع جناحی و قبیله‌ای، خیانت کرده به نظام.

همهٔ کارهای ما با هدایت خامنه‌ای است. الآن هم دستور ایشان دربارهٔ مذاکرات وین هست. خامنه‌ای دستور را به من داد، من هم ابلاغ کردم.

وی با اعتراف به دزدی‌های نجومی مافیای حکومتی گفت: شما ببینید در جریان دور زدن تحریم برای فروش نفت چه فسادی رخ داد در همین زمان کوتاه. چه پول کلانی چند میلیارد دلار از پول مردم را بردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16d82e55-8f83-4298-bc0c-9dfc3c569225"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات