728 x 90

حمله آخوند رسایی به دو وزیر پیشنهادی پزشکیان

آخوند حمید رسایی
آخوند حمید رسایی

آخوند حمید رسایی، روز ۲۸مرداد با انتشار دو پیام در شبکه اجتماعی ایکس با حمله به وزرای پیشنهادی پزشکیان خواهان عدم رأی اعتماد به آنها شد.
آخوند رسایی در پیام اول خود با حمله به احمد میدری وزیر پیشنهادی پزشکیان برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: «امروز به آقای میدری گفتم شما قصد دارید وزیر نظامی شوید که ۲۱سال پیش به رهبرش نامه نوشتید و ادعا کردید اگر با آمریکا نسازیم کارمان تمام است و جام‌زهر را سر بکشید. اگر رهبری به حرف شما گوش کرده بود، الآن اساساً نظامی نبود تا شما بخواهید وزیرش شوید. آیا این عذرخواهی لازم ندارد!؟
آخوند رسایی در پیام دوم خودش با زیر سؤال بردن محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، خواهان عدم رأی اعتماد به وی شد و نوشت: «آقای ظفرقندی به‌دلیل اصرار بر مواضع غلطش و عدم پاسخگویی به سؤالات و اشکالاتی که نمایندگان مطرح کردند و آقای میدری به‌دلیل این‌که برخلاف آنچه در کمیسیونها گفته بود، حاضر نشد در صحن علنی به اشتباه بودن تحصن مجلس ششم و نامه‌نگاری جام‌زهر اشاره کند، قطعاً از مجلس دوازدهم رأی نخواهند گرفت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4093a283-1df8-40bb-8054-6744b0007ea3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات