728 x 90

حملات نیروهای نیابتی رژیم ایران به پایگاههای آمریکا در سوریه و کشته شدن ۱۷تن از شبه‌نظامیان

شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در سوریه
شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در سوریه

دیده بان حقوق‌بشر سوریه روز چهارشنبه ۱۵ آذر گزارش داد: گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران ۴۷ بار به پایگاههای آمریکایی در سوریه حمله کردند و نیروهای آمریکایی با ۹ حمله هوایی واکنش نشان داده‌اند که در حملات هوایی آمریکا ۱۷ نیروی شبه‌نظامی کشته و دست کم ده تن دیگر زخمی شدند.


گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران به حملات خود به پایگاههای آمریکایی در سوریه به‌عنوان بخشی از مجموعه اقدامات تلافی‌جویانه علیه نیروهای آمریکایی در بحبوحه درگیریهای جاری در نوار غزه ادامه می‌دهند.

از زمان آغاز جنگ در غزه در ماه اکتبر دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه، ۴۷ حمله زمینی و هوایی توسط گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران، عمدتاً توسط «مقاومت اسلامی در عراق» را مستند کرده است. این حملات خسارات مادی به بار آورد و تعدادی از سربازان نیروهای ائتلاف بین‌المللی زخمی شدند...
در همین حال، نیروهای آمریکایی با انجام ۹ دور حمله هوایی، هدف قرار دادن مواضع، پستها و خودروهای شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در استان دیرالزور به این حملات واکنش نشان دادند. در این حملات هوایی ۱۷ نیروی شبه‌نظامی کشته و دست کم ده تن دیگر زخمی شدند و هم‌چنین سلاح، مهمات و وسایل نقلیه نیز منهدم شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1748952-3472-41e7-b9b9-7f75f411bb5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات