728 x 90

حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران خامنه‌ای به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب کومله

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای حزب کردستان
حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای حزب کردستان
  • حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران خامنه‌ای به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب کومله کردستان ایران در اقلیم کردستان عراق. طبق خبرهای اولیه سه منطقه در اربیل و سلیمانیه هدف قرار گرفته است.
  • مقاومت ایران جنایت علیه هموطنان کرد و احزاب کرد ایرانی را که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است محکوم می‌کند و بار دیگر از شورای امنیت ملل متحد خواهان دخالت فوری است.
  • خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، ظهر یکشنبه ۲۹آبان در پی تهدیدات رژیم آخوندها، از شورای امنیت ملل متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو خواهان اقدام فوری و مؤثر برای توقف سرکوب و کشتار مردم مهاباد و جلوگیری از لگدمال شدن ارزش‌های حقوق‌بشر از جانب فاشیسم دینی حاکم بر ایران علیه هموطنان کرد شده بود.
  • خانم رجوی تأکید کرد: بی‌عملی در برابر جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی توسط یک رژیم تروریست و جنگ‌افروز نه تنها ارزش‌های حقوق‌بشری را لگدمال کرده بلکه صلح و امنیت منطقه را به‌خطر انداخته است.
  • خانم رجوی پس از حملات ضدانسانی رژیم کردکش آخوندها در بامداد دوشنبه ۳۰آبان به مقرهای حزب دموکرات و کومله خاطرنشان کرد در کمتر از ۲ماه این سومین موج حملات موشکی و پهپادی به مقرهای احزاب کرد ایرانی است و بلادرنگ باید مورد رسیدگی بین‌المللی و منطقه‌ای قرار بگیرد. حملات پیشین در ۶مهر و ۲۳آبان انجام شده و خسارتهای جانی و مالی بسیار بر جای گذاشته بود.
  • خانم رجوی اعلام کرد سکوت و بی‌عملی پس از عبور رژیم آخوندی از همه قوانین و خطوط قرمز بین‌المللی و استانداردهای حقوق‌بشری کافی و دیگر بس است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e49be48-1988-43d9-8f10-0ba87afe6c85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات