728 x 90

حملات شیمیایی به مدارس دخترانه در تهران، اسلامشهر، کرج، قزوین، اردبیل، ارومیه و بابلسر و بهارستان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۲۷فروردین
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۲۷فروردین

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

حملات شیمیایی به مدارس دخترانه در تهران، اسلامشهر، کرج، قزوین، اردبیل، ارومیه و بابلسر و بهارستان

تجمع اعتراضی دانشجویان با شعار «دانش آموزا مسموم، معلما تو زندون، حجاب شده گیرشون»

امروز یکشنبه ۲۷فروردین، مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه توسط عوامل خامنه‌ای ادامه یافت و دانش‌آموزان شماری از شهرها از جمله در تهران (مدارس ستایش و طلوع)، کرج (مدرسه سلیمانی)، قزوین (مدرسه یاس نبی)، اسلامشهر (مدرسه عترت)، اردبیل (مدرسه معراج)، ارومیه (مدرسه طراوت) بابلسر (مدرسه امانت) و بهارستان تهران مسموم و بسیاری از دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند. تنها در ارومیه بیش از ۴۰ دانش‌آموز روانه بیمارستان شدند.

امروز دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای تحمیل حجاب اجباری و اعتراض به جنایت مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه تجمع اعتراضی برپا کردند و شعارهایی مانند «دانش آموزا مسمومن، معلما تو زندون، حجاب شده گیرشون» سر دادند.

خانم مریم رجوی ادامه مسموم‌سازی دانش‌آموزان دختر را یک جنایت بزرگ و سیستماتیک خواند که به‌دستور خامنه‌ای و به‌منظور جلوگیری از بالا گرفتن قیام صورت می‌گیرد. وی جامعه بین‌المللی را به اقدام فوری برای پایان دادن به این تراژدی انسانی فراخواند و خواستار تحقیق جامع و مستقل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی در این باره شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ (۱۶ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c40438c-bd48-484b-bbd2-8ec3a639da42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات