728 x 90

حملات شدید آخوند نبویان و امیرحسین ثابتی به پزشکیان آثار زهر انتخابات و هلاکت رئیسی

نبویان - پزشکیان - امیرحسین ثابتی
نبویان - پزشکیان - امیرحسین ثابتی

حملات شدید آخوند نبویان نفر اول مجلس رژیم از تهران به پزشکیان

درباره وزرای شریک جرم قاتل و قاتل

«وفاق ملی یعنی وفاق با مردم نه وفاق با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم»

 

حداقل سه نفر باید می‌افتادند نباید رأی می‌آوردند

وزیری که در فتنه ۸۸ بود در همان زمان وزرات اطلاعات نامه می‌دهد

به رئیس صدا و سیما که ایشان حق ندارد توی صدا و سیما بیاید حرف بزند

چون خیلی دخالت داشت در فتنه این باید رأی می‌آورد؟!

این وزیر شریک است این قاتل هست شریک قتل هست

 

آخوند نبویان عضو مجلس ارتجاع که در انتخابات مجلس رژیم نفر اول از تهران شده و با آخوند رسایی و ثابتی نفرات دوم و سوم، به قالیباف که چهارم شده، توسری می‌زدند، به بهانه انتصاب کرمانپور به‌عنوان سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت رژیم، بار دیگر حرفهای پزشکیان درباره وفاق را به شدیدترین صورت به باد حمله گرفت.

به گزارش سایت دیده‌بان رژیم ۲۰ شهریور، به‌دنبال انتصاب کرمانپور توسط ظفرقندی وزیر بهداشت رژیم، نبویان تا آنجا پیش رفت که گفت: وفاق ملی با سر کار آمدن اغتشاشگران و حامیان آنها شکل نمی‌گیرد بلکه با آمدن جوانان مؤمن و انقلابی و مردمی می‌توان وفاق ملی حاصل کرد و نظم جامعه را حفظ و مشکلات را حل کرد، وفاق ملی یعنی وفاق با مردم نه وفاق با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم».

 

آخوند نبویان پیش از این در حمله بی‌سابقه‌یی به پزشکیان که به‌روشنی آثار زهر انتخابات و هلاکت رئیسی در داخل نظام را نشان می‌دهد، برخی وزرای کابینه را در رابطه با قیامهای ۱۳۸۸ و ۱۴۰۱ شریک در فتنه‌ها و شریک در قتل توصیف کرد. یکی از این وزرای مورد نظر او ظفرقندی وزیر بهداشت رژیم است:

 

آخوند نبویان، عضو مجلس ارتجاع:

من نکاتی رو می‌خوام در مورد انتخابات در رابطه با مجلس و رأی اعتماد به کابینه جناب آقای پزشکیان عرض بکنم اما این‌که الآن چرا دارم عرض می‌کنم که اون زمان بحث اربعین بود و همه چیز تحت‌الشعاع این اربعین بود لذا الآن دارم عرض می‌کنم.

به نظر بنده ما بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری ارائه داد و درست هم بود مقام معظم رهبری هم ارائه نمی‌داد مطلب عاقلانه و درستی بود حداقل سه نفر باید می‌افتادن نباید رأی می‌آوردند سه نفری که تو فتنه بودند یکی از معیارهایی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند این است که نداشتن سابقه سوء خوب من از شما سؤال می‌کنم وزیری که اومده در فتنه هشتاد و هشت بود در همان زمان وزرات اطلاعات نامه میده این جزو فعالان بعد دوباره نامه میده به رئیس صدا و سیما که ایشون حق نداره تو صدا و سیما بیاد حرف بزنه چون خیلی دخالت داشت در فتنه این باید رأی می‌آورد طبیعتاً نباید رأی می‌آورد یا وزیری که متأسفانه رأی آورده ایشون فتنه زن زندگی آزادی که میدونه این فتنه برای چی بود بی‌حجابی را نهادینه کرد یعنی ضدیت با دین را ضدیت با فرهنگ مردم را چقدر آرمان علی وردی روح‌الله عجمیان چه جوری شهید شدن چقدر از پلیس‌های ما به‌شهادت رسیدن مردم عادی به‌شهادت رسیدند به فکر تجزیه ایران افتادند این وزیر که الآن رأی آورده این جنبش رو جنبش پاک میدونه عجب! خوب ببینید من یه روایت فقط میخونم چون آقای پزشکیان خیلی روایت می‌خونه.

دیروز شهادت امام رضا بود امام رضا ع می‌فرماید این آقای وزیر بنا بر تعبیر امام رضا و مثل و هر کسی که راضی به فتنه جنبش زن زندگی آزادی بود تو تمام قتل‌هایی که انجام شده شریک اند اصلاً قاتله او قاتل این‌چنین افرادی قاتل شهید آرمان علی وردی و روح‌الله عجمیان است امام رضا ع می‌فرماید... یکی در مشرق کره زمین کشته بشه... . یکی در مغرب کره زمین را بشنود و راضی باشه دقت کنید عبارت امام رضا ع (روایت امام رضا) این وزیر شریک این قاتل هست شریک قتل هست و ادامه‌اش خیلی جالبه و دیگه ادامه‌اش رو نمی‌خوانم.

 

امیرحسین ثابتی نفر سوم انتخابات رژیم در تهران و قبل از قالیباف

«وفاق برای بازگشت نفاق» ؟

نبویان هم گفت: «اظهارات پزشکیان در جلسه رأی اعتماد کذب محض بود»!

در حمله شدید دیگری به پزشکیان، امیرحسین ثابتی نماینده مجلس که در شعبده انتخاباتی قبل ار قالیباف نفر سوم شده بود در پست ایکس خود نوشت: «وفاق برای بازگشت نفاق»

روزنامه حکومتی آرمان ملی ۲۱ شهریور نوشت: امیرحسین ثابتی نماینده مجلس و چهره نزدیک به جلیلی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وفاق برای بازگشت نفاق».

این منبع افزود: نبویان، نماینده عضو پایداری مجلس در سخنانی به دولت پزشکیان حمله کرده است. نبویان گفت: «اظهارات پزشکیان در جلسه رأی اعتماد کذب محض بود و بعضی از وزرای پیشنهادی او هم طبق فرمایش اهل بیت شریک قتل‌های جنبش «زن زندگی آزادی» هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e109183-5ef4-4e46-99c7-86ca00c5216c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات