728 x 90

حملات سرکردگان سپاه پاسداران و نماینده خامنه‌ای درکیهان به باند روحانی بر سر شکست برجام

بحران درونی رژیم بعد از خروج آمریکا از برجام
بحران درونی رژیم بعد از خروج آمریکا از برجام

پاسدار جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران روز چهارشنبه 19اردیبهشت با طعنه به روحانی که خواهان ادامه برجام است، گفت: نیمه‌امیدی که به برجام بسته شده و فرصتِ یکی، دو ‌هفته‌یی‌یی هم که رئیس‌جمهور دیشب اعلام کرد، روشن است که اروپایی‌ها بین (نظام) ایران و آمریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به آمریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.

 

پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای روز چهارشنبه 19اردیبهشت نیز گفت: برجام از ابتدا هم مطلوب نظام نبود.

سرلشگر بسیجی موسوی سرکرده کل ارتش تحت‌امر خامنه‌ای نیز گفت: بزرگ‌ترین خسارت برجام مشروعیت‌بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا بود.

 

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم که روز چهارشنبه حاضر نشد به سؤال خبرنگاران در مورد خروج آمریکا از برجام پاسخ بدهد، در پیامی نوشت: به دستور روحانی، تلاش‌های دیپلوماتیکی را پیش خواهم برد تا بررسی کنیم، آیا سایر شرکای برجام قادر هستند منافع کامل این توافق را برای (ما) تضمین کنند.

 

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، با طعنه به باند روحانی، نوشت: روحانی بعد از سخنان ترامپ و در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفته است که برجام را بدون حضور آمریکا ادامه می‌دهیم! مگر نه این‌که کشورهای دیگر از ترس جریمه و تحریم‌های آمریکا حاضر به روابط تجاری با ما نبوده و نیستند؟! و بالاخره، قرار بود اگر ترامپ برجام را پاره کرد، ما آن را آتش بزنیم.  

 

روزنامه دیگر این باند به نام وطن امروز روز چهارشنبه 19اردیبهشت نیز نوشت: حسن روحانی در کمال حیرت، تنها به این بسنده کرد که دولت او توافق هسته‌یی را بدون آمریکا و با 5عضو دیگر ادامه می‌دهد. روحانی دیشب در یک برنامه تلویزیونی، به جای آن که به اشتباهات راهبردی و پرهزینه خود اعتراف کند، گفت برجام را با اروپا ادامه خواهد داد.  

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14cead8e-26ef-469f-b6f2-3a553b35e286"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات