728 x 90

حملات رئیسی، قالیباف و رسانه‌های باند خامنه‌ای به روحانی راجع به رویکرد متفاوت با بایدن

رئیسی - روحانی - قالیباف
رئیسی - روحانی - قالیباف

به‌دنبال پاسدار قالیباف که با طعنه به حرفهای روحانی راجع به رویکرد متفاوت نسبت به بایدن، به او گفته بود آدرس غلط ندهید، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی نیز گفت: پالس های غلط در مقابل استکبار پیام نظام نیست.

رئیسی هم‌چنین با اشاره ضمنی به منتقل شدن جلاد منفور محمد مقیسه به دیوانعالی رژیم، به حمایت از احکام شقاوت‌بار قضاییه رژیم پرداخت.

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی ۲۶آبان ۹۹:

گزارشگر تلویزیون شبکه خبر ۲۶آبان: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هم‌چنین با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت ایران گفت پیام ملت ایران در مقابل استکبار جهانی مجاهدت و تولید اقتدار در حوزه‌های مختلف هست

ابراهیم رئیسی: پالس های غلط پیام ملت ایران نیست پیام ملت ایران به تبعیت از رهبری حکیم و فرزانه ما پیام ایستادگی فعال است و نمایش اقتدار در همه حوزه‌ها برای ملت بزرگ ایران

گزارشگر: رئیس قوه قضاییه به برخی فضاسازیهای رسانه‌یی برای تخریب قضات با صلابت هم پاسخ داد

ابراهیم رئیسی: دشمن می‌خواهد چهره این قضات را مخدوش جلوه بدهد در رسانه‌ها دنبال این‌که یک قاضی با صلابت را پیدا کنند و اون قاضی را چهره‌اش را مخدوش جلوه بدهند قاضی با صلابت همواره کارش مورد تأکید مورد اعتماد و مورد حمایت مدیریت دستگاه قضایی ست .

یک ارگان سپاه پاسداران درباه رویکرد تیم جو بایدن به برجام نوشت: دموکراتها «شریک جرم اصلی» ترامپ در خروج از برجام به‌شمار می‌آیند.

صبح صادق نشریه دفتر سیاسی سپاه پاسداران نوشت: مقامات آمریکایی بهانه‌جویی را برای «کسب امتیازات بیشتر از ایران» در عین «عدم بازگشت واقعی به تعهدات» در قبال ایران آغاز کرده‌اند. مواضع دموکراتها نشان می‌دهد، آنها قصد احیای توافق هسته‌یی را نخواهند داشت و در عمل نیز به برجام باز نخواهند گشت! نباید فراموش کرد که نخستین کارشکنی‌های علنی آمریکا در مغایرت با برجام، در دوران ریاست‌جمهوری اوباما و حضور دموکراتها در کاخ‌سفید صورت گرفت.

این منبع حکومتی افزود: وزارت خزانه‌داری آمریکا در دوران اوباما و پس از انعقاد توافق هسته‌یی، مانع عادی‌سازی روابط بانکی و اعتباری با ایران و لغو تحریم‌ها شد. پس از آن نیز ترامپ با استفاده از ظرفیتهایی که دموکراتها در برجام و خارج آن تعریف کرده بودند (به‌ویژه سازوکار ماشه و لزوم تأیید تعلیق تحریم‌های ایران در بازه زمانی ۱۲۰ روزه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا) از این توافق خارج شد؛ از این رو، دموکراتها «شریک جرم اصلی» ترامپ در خروج از برجام به‌شمار می‌آیند.

این ارگان سپاه پاسداران خواهان خارج کردن پرونده اتمی رژیم از دست وزارت‌خارجه روحانی و سپردن آن به شورای عالی امنیت رژیم شد و نوشت: پیشنهاد می‌شود پرونده هسته‌یی دوباره به شورای عالی امنیت ملی برگردد و در این مجموعه با حساسیت تمام رفتار آمریکایی‌ها زیر نظر قرار گیرد تا دیگر شاهد خسارت‌های ادامه‌دار برجام نباشیم؛ هم‌چنین با نگاه امنیتی و منافع ملی اجازه مذاکره موشکی و منطقه‌یی در دل برجام را ندهیم. (نشریه حکومتی صبح صادق ۲۵آبان)

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) ۲۶آبان با اشاره به این‌که دهها کمپین برای استیضاح روحانی وجود دارد، نوشت برکناری روحانی در حال حاضر مصلحت نیست.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: «کمپینهای متعددی در این‌باره به‌ثبت رسید؛ که عمدتاً از نمایندگان می‌خواست برای استیضاح روحانی دست به‌کار شوند. اما برکناری روحانی در مسیر اهداف دشمنان که به‌دنبال شکاف اجتماعی هستند، قرار دارد... وقتی با کمترین تکانه یا شوک خبری بهای ارز و سهام بالا و پایین می‌شود استیضاح در این شرایط مطلقاً سازگار با مصالح عامه نیست.

البته که عدم استیضاح به‌معنای چک سفید امضا نیست؛ موضوعی که مورد تأکید اغلب نمایندگان هم هست.

در همین حال، خبرگزاری رسمی رژیم – ایرنا ۲۵آبان، از تلاش برای استیضاح وزیران اقتصاد و نفت دولت روحانی خبر داد و نوشت: از نگاه سیاسی و مصلحت کلی کشور، این استیضاح‌ها و هر تلاشی برای تغییر وزیران کابینه به دلایلی به صلاح نیست... با اعلام نتایج تقریباً قطعی انتخابات آمریکا و تغییر معادلات در صحنه روابط بین‌الملل، فضا به‌گونه‌یی تغییر کرده که به‌نظر می‌رسد کمتر کارشناسی موافق تغییر ترکیب کابینه کنونی باشد... (براساس) خبر رسیده قرار است ترامپ در دو ماه باقیمانده از دولت ننگینش، کینه‌ورزی را تشدید کند و فشارها علیه نظام را افزایش دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65bb4d58-2d71-4b32-ab0c-9982f185b985"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات