728 x 90

حمایت کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین از برگزاری کهکشان در اشرف ۳

حمایت های کانونهای شورشی از مراسم کهکشان در اشرف ۳
حمایت های کانونهای شورشی از مراسم کهکشان در اشرف ۳

کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در داخل میهن حمایتهای پرشور خود را از برگزاری کهکشان امسال در اشرف ۳ با حضور شخصیتهای برجسته از چهارگوشه دنیا ابراز داشتند و هر کدام با گفتن حاضر حاضر حاضر آمادگی خود برای رهاسازی ایران این زیباترین وطن از چنگال آخوندهای فاسد ابراز کردند.

کرمانشاه

یکی از هواداران هنگام تماشای برنامه کهکشان با بلند کردن دست خود و با نشان‌دادن علامت پیروزی با انگشتان شعار می‌دهد «سلام بر ارتش آزادیبخش ایران؛ درود بر مجاهدین اشرف ۳؛ برای سرنگونی رژیم حاضر حاضر حاضر»

همدان

در همدان نیز هواداران و کانون‌های شورشی با تماشای برنامه کهکشان از طریق موبایلهایشان در نقاط مختلف همدان حمایت خود از مجاهدین را نشان دادند.

تبریز

در تبریز هواداران سازمان مجاهدین در نقاط مختلف این شهر به سخنان خانم مریم رجوی در مراسم کهکشان گوش فرا دادند و از این طریق حمایت خود از سازمان محبوبشان را نشان دادند.

شیراز

در شیراز هواداران مجاهدین و کانون‌های شورشی مراسم کهکشان در اشرف ۳را تماشا کرده ویکی از آنها گفت «با برگزاری کهکشان موفقیت‌آمیز آماده هستیم که به‌زودی پس از سرنگونی این حکومت مقدم شما را در ایران گلباران کنیم و همگی اعلام آمادگی می‌کنیم –اعلام آمادگی جمعی هواداران»

سمنان

هواداران در سمنان هم با گرفتن برنامه کهکشان و دنبال کردن آن حمایت خود را ابراز کردند.

مشهد

در مشهد حامیان و هواداران مجاهدین در خانه‌های خود مراسم کهکشان را از طریق سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران دنبال کرده و با نشان‌دادن علامت پیروزی با انگشتان خود به حتمیت خلاصی از رژیم آخوندی تأکید کردند.

اصفهان

کانون‌های شورشی و هواداران در این شهر نیز چه از طریق تلویزیون و چه از طریق موبایلهای خود مراسم کهکشان در اشرف ۳را دنبال کرده و به سخنرانیها گوش فرا دادند و با نشان‌دادن علامت پیروزی با انگشتان خود به این‌که این رژیم قطعاً رفتنی است و پیروزی از آن مردم ایران است گواهی دادند.

کرج

در کرج نیز یکی از کانون‌های شورشی با نوشتن تراکتی به این مضمون که «اشرف ۳درود بر غیرتتان ما کانون‌های شورشی را در کنار خود بدانید» حمایت بیدریغ خود از مجاهدین و اشرف ۳را ابراز کرد و در خانه‌ای دیگر در کرج هنگام صحبت‌های خانم مریم رجوی هواداری با کف زدن حمایت خود را اعلام کرد.

تهران

در تهران یکی از هواداران مجاهدین هنگام تماشای مراسم کهکشان از تلویزیون با کف زدن حمایت خود را از سازمان محبوبش اعلام داشت.

در نقطه‌ای دیگر یکی از هواداران هنگام تماشای مراسم از تلویزیون با نشان‌دادن علامت پیروزی حمایت خود را اعلام داشت

در چند نقطه دیگر از تهران کانون‌های شورشی و هواداران که مراسم کهکشان را از گوشی هایشان دنبال می‌کردند با کف زدن شور و شعف و حمایت خود را ابراز داشتند.

تربت حیدریه

در تربت حیدریه هواداران مجاهدین و کانون‌های شورشی در منازل خود به تماشای برنامه کهکشان نشسته و به‌صورتهای مختلف حمایت خود را از کهکشان و اشرف ۳ابراز داشتند.

یکی از هواداران نوشته‌ای با عنوان «ایران آزاد با مریم رجوی» را نصب کرده بود و هنگامی‌که خانم مریم رجوی گفتند با کانون‌های شورشی این رژیم به سرعت برق و باد جارو می‌شود این هوادار با نشان‌دادن علامت پیروزی آنرا تأیید کرد.

هوادار دیگری نوشته‌ای با این عنوان را زیر تلویزیون خود نصب کرده بود: «تا خون در رگ ماست مسعود رهبر ماست – دموکراسی، آزادی با مریم رجوی»

قم

در شهر قم نیز هواداران مجاهدین در منازل خود به تماشای برنامه کهکشان در اشرف ۳نشستند و به‌دقت به صحبت‌های خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گوش فرا دادند.

مراغه- رودبار-لاهیجان-ایلام –اراک و بندرعباس-خوزستان

کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در این شهرها نیز با تماشای مراسم کهکشان حمایتهای خود از مجاهدین و اشرف ۳را نشان دادند و این‌که در جای جای ایران این کانون‌های شورش هم‌چنان تپنده و پرشور هستند و هر روز گسترده‌تر از قبل می‌گردند تا روزی که ریش و ریشه این رژیم را از بیخ و بن بر کنند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bbdb2f7-4579-4223-bbfe-dddb4dbad8e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات