728 x 90

حمایت استانیسلاو پولچاک نماینده پارلمان اروپا از اعتراضات گسترده در ایران

استانیسلاو پولچاک نماینده پارلمان اروپا
استانیسلاو پولچاک نماینده پارلمان اروپا

سایت استانیسلاو پولچاک نماینده پارلمان اروپا روز گذشته ۲۰مهرماه حمایت وی از اعتراضات گسترده مردمی در ایران را منتشر کرد.

دوستان عزیز ایران آزاد،

آنچه نه تنها در این روزها بلکه در تمام دهه‌ها در ایران می‌بینیم، آرزوی آزادی و نابودی یک رژیم منزجر کننده مستبد است. رژیمی که تاکنون صدها هزار نفر را کشته است. مرگ مهسا امینی نشان‌دهنده وحشیگری رژیم و عناصر آن است. می‌خواهم به آخوندها و رژیم ایران بگویم که هیچ‌کس از خارج ایران تظاهرات را سازماندهی نکرده است. این اعتراضات چهره واقعی مردم ایران را نشان می‌دهد. مردمی که می‌خواهند در آزادی زندگی کنند، جایی که زندگی انسان ارزش دارد، جایی که قانون برای همه اعمال می‌شود. مردم ایران امروز باید بشنوند که اروپا نه تنها از زنان ایرانی بلکه از همه کسانی که در ایران با ارزشهای دموکراسی و حمایت از حقوق‌بشر هم سو هستند حمایت می‌کند. من با مواضع همکارانم در پارلمان اروپا موافقم و امیدوارم که کمیسیون اروپا موضع محکمی در برابر دولت ایران اتخاذ کند. بیایید از مردم ایران، دوستان شورای ملی مقاومت و خانم رجوی و به‌ویژه از یک ایران آزاد حمایت کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce60591a-fc4f-4965-93fe-cdcaa55c45bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات