728 x 90

حمایت نمایندگان پارلمان اروپا از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت نمایندگان پارلمان اروپا از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
حمایت نمایندگان پارلمان اروپا از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

شمار دیگری از نمایندگان پارلمان اروپا حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام کردند.

 

اما مکلارکین نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

مردم ایران، خواهان تغییرات واقعی هستند. در روز ۳۰ژوئن باعث خوشحالی من است که جامعه بین‌المللی در پاریس گردهم خواهند آمد.

ما از پارلمان اروپا شرکت خواهیم کرد، ما مشاهده خواهیم کرد و ما گوش خواهیم داد. ما همیشه از یک ایران آزاد حمایت خواهیم کرد.

 

ایوان استفانک نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی Stefanec

دوستان عزیز

گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران امسال در روز شنبه ۳۰ژوئن برگزار خواهد شد. من همبستگی خودم را با همه افرادی که به پاریس خواهند آمد و همه کسانی که برای آزادی می‌جنگند ابراز می‌کنم

در پارلمان اروپا بسیاری از ما نه تنها ابراز همبستگی می‌کنیم بلکه روزانه به‌طور واقعی همراه با دوستانمان در اپوزیسیون ایران مبارزه می‌کنیم.

من می‌فهمم که اوضاع در ایران اکنون در حال تغییر است و در مقایسه با یک سال پیش تفاوت کرده است. لذا ما باید بر این جنبش رو به جلو در ایران تکیه بکنیم. به‌نظر من ایران به‌زودی آزاد خواهد شد و مایلم بگویم که هر کاری که از دستم بر بیاید برای کمک به همه آزادی خواهان در دنیا خواهم کرد. دوست دارم که سلام بکنم به همه افرادی که برای یک ایران آزاد می‌جنگند و حتماً روز بسیار عالی در پاریس خواهید داشت.

 

روژا توماشیچ نماینده پارلمان اروپا از کروآسی

من یک پیام برای مردم ایران دارم. ایران کشور شماست و شما باید طوری که برای منافع خودتان تشخیص می‌دهید این کشور را بچرخانید، شما باید برای آزادی خودتان بجنگید.

برای همین من بسیار خوشحال هستم که شما نشان داده اید که می‌خواهید ایران را در دستان خودتان بگیرید و یک دموکراسی بنا سازید که شایسته آن هستید.

با توجه به گردهمایی آزادی که در پاریس دارید، برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. ولی هم‌چنانکه گفتم کسی این کار را برای شما نمی‌کند و این وظیفه به عهده خودتان است.

من خیلی خوشحال هستم که شما از خانم رجوی حمایت می‌کنید زیرا او واقعاً زندگی‌اش را وقف این کرده است که وضعیت ایران بهتر بشود و ایران کشوری بشود که برای همه شما قابل زندگی کردن باشد.

 

یارومیر اشتتینا نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک

دوستان عزیز ایرانی من،

اجازه بدهید که از خانه دموکراسی اروپایی در اینجا در استراسبورگ به همه شما سلام کنم.

من مبارزه شما برای آزادی را بسیار تحسین می‌کنم.

در پارلمان اروپا، حمایت بزرگی برای اپوزیسیون ایران تحت رهبری خانم مریم رجوی وجود دارد.

ما می‌دانیم که شما سالها است که رنج می‌کشید و در انتظار هستید. حالا بعد از ۴۰سال زمان آن رسیده که رژیم آخوندها برود.

ما اعتراضات و قیام های شما را دیده‌ایم و از شما حمایت می‌کنیم.

من می‌خواهم همبستگی و حمایت تمام‌عیار خودم را برای گردهمایی ایران آزاد که در ۳۰ژوئن در پاریس خواهد بود ابراز بکنم. من اطمینان دارم که برنامه بسیار موفقی خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cab9154d-d932-41b0-915a-739562ccb973"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات