728 x 90

حمایت مک‌کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا از تصویب قانون «توقف پهپادهای ایران»

مایکل مک‌کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
مایکل مک‌کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا

مک‌کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا روز ۱۹آذر در یک بیانیه مطبوعاتی از تصویب قانون «توقف پهپادهای رژیم ایران» حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان چندین قانون تدوین شده توسط مایکل مک کال، عضو ارشد جمهوری خواه، و هم‌چنین لوایح دیگری که مک کال از آن حمایت می‌کند، را تنظیم و تصویب کرد. قانون اول، H. R. ۶۰۸۹، قانون توقف پهپادهای ایران، تصریح می‌کند که تحریم‌های ایالات متحده بر برنامه تسلیحات متعارف ایران تحت CAATSA شامل تامین، فروش، یا انتقال پهپاد به یا از ایران است. این قانون هم‌چنین بیان می‌کند که این سیاست ایالات متحده است که از دستیابی ایران و گروه‌های هم‌سو با ایران به هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) که می‌توانند در حملات علیه ایالات متحده یا شرکای ما مورد استفاده قرار گیرند، جلوگیری کند. این لایحه توسط رئیس، گرگوری میکس (D-NY)، و هم‌چنین جو ویلسون، (R-SC) عضو ارشد جمهوریخواه کمیته فرعی خاورمیانه، شمال آفریقا، و مبارزه با تروریسم جهانی، و رئیس این کمیته تد دویچ (D-FL) رهبری شد.

«تکثیر پهپادهای ایران هم‌چنان آمریکا و متحدان ما را در سراسر خاورمیانه تهدید می‌کند. خواه این حمله توسط ایران، حوثی‌ها، گروه‌های شبه‌نظامی مورد حمایت ایران یا هر نهاد دیگری که از سوی ایران حمایت می‌شود، انجام شود، این حملات غیرقابل تحمل هستند». مردم خاورمیانه، از جمله آمریکایی‌هایی که در آنجا زندگی می‌کنند، نمی‌توانند تحت حمله پهپادهای ایران در آزادی، ثبات یا رفاه زندگی کنند. با این لایحه، ما تضمین می‌کنیم که دنیا بداند که آمریکا از هر ابزاری برای قطع عرضه پهپاد به ایران و مجازات کسانی که به عرضه پهپاد و قطعات آن، به‌رغم تأثیرات مخرب آنها، به ایران ادامه می‌دهند، استفاده خواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1067c622-e89e-4b7e-bf2b-f50ffc26d7d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات