728 x 90

حمایت از قیام سراسری در ایران - کنگره جهانی اتحادیه کارگری تی یو سی گلوبال و کنگره اتحادیه‌های صنفی آفریقای جنوبی و انجمن حقوق‌بشری گروه برای همه در ایتالیا

حمایت کنگره جهانی اتحادیه کارگری تی یو سی گلوبال از قیام سراسری مردم ایران
حمایت کنگره جهانی اتحادیه کارگری تی یو سی گلوبال از قیام سراسری مردم ایران

کنگره جهانی اتحادیه کارگری تی یو سی گلوبال TUC Globalدر برگیرنده ۶میلیون عضو در انگلستان و ولز حمایت خود را از قیام مردم ایران اعلام کرد.

تی یو سی گلوبال، همراه با جامعه بین‌المللی اتحادیه‌های جهانی، در همبستگی با مردم ایران بوده و سرکوب وحشیانه تظاهرات سراسری توسط مقام‌های رژیم ایران را محکوم می‌کنیم.

 

کنگره اتحادیه‌های صنفی آفریقای جنوبی OSATU با ۲میلیون عضو همبستگی خود را با قیام مردم ایران اعلام کرد و سرکوب وحشیانه قیام آفرینان را محکوم کرد.

 

بیانیه انجمن حقوق‌بشری گروه برای همه در ایتالیا در حمایت از قیام مردم ایران

ما از موج قیام سراسری و اعتراضات مردم ایران برای دستیابی به حقوق پایه‌یی دموکراتیک و اقتصادی خودشان حمایت می‌کنیم. میلیون ها نفر از مردم و کارگران ایرانی در زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

ما بر این باوریم که تا رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران بر سرکار است فقر و گرانی و بیکاری و سرکوب برای مردم ایران ادامه دارد و اعتراضات مردمی و خیزشهای جوانان ایران نیز ادامه خواهد داشت.

ما از سازمان ملل ‌متحد و عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر می‌خواهیم تا سرکوب تظاهرات مردم ایران را قویاً محکوم کنند و از سازمان ملل درخواست کنند تا به فوریت هیاتی از ملل ‌متحد برای تحقیق پیرامون وضعیت شهیدان، مجروحان و دستگیر ‌شدگان قیامها و اعتراضات اخیر به ایران فرستاده شود.

سکوت در مقابل جنایت علیه بشریت که همه روزه در ایران جریان دارد مطلقاً غیرقابل قبول است. شورای امنیت سازمان ملل باید رژیم ایران و مسئولان این رژیم را به‌عنوان مسئولان جنایت علیه بشریت معرفی کند. آنها باید در برابر عدالت قرار گیرند. شورای امنیت باید اعلام کند که رژیم ایران در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9a63cf2-7309-442b-b0bd-57323c34790d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات