728 x 90

حمایت از قیام و آزادی در سالروز قیام ضدسلطنتی

شراره‌ها شعله می‌شوند و شکوفه‌های قیام در سالروز قیام بهمن در سراسر جهان گل می‌کنند.

همزمان با سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، ایرانیان هوادار مقاومت ایران کارزار گسترده‌ای را برای آزادی و علیه جنایتکاران حاکم بر میهن در کشورهای مختلف جهان به‌راه انداختند .

این صدای شهیدان و شاهدان قیام است که از نای نیرومند ایرانیان در واشنگتن دی.سی، لندن، رم، تورنتو، استکهلم، ژنو، بروکسل، وین، اشتوگارت، تورنتو و اسلو بلند می‌شود

در واشنگتن ایرانیان، شورشی و جنگاور ایستادند و با برافراشتن تصاویر شهیدان با آنان تجدید پیمان کردند.

در لندن ایرانیان ضمن حمایت از قیام خواستار تشکیل سریع هیأت‌های حقیقت‌یاب و تحقیقات در رابطه با شهدا و دستگیرشدگان قیام آبانماه شدند.

ایرانیان آزاده در سرمای شدید تورنتو ضمن برگزاری آکسیونی از نقش‌آفرینان میهن به راهپیمایی پرداخته و با گرمای حضورشان شعله‌های قیام را زنده نگه‌داشتند.

در استهکلم تظاهرکنندگان و سخنرانان ضمن حمایت از قیام و کانون‌های شورشی تأکید کردند جوشش خون شهیدان به فاشیسم مذهبی امان نخواهد داد.

در وین ایرانیان با انعکاس فریاد هر ایرانی، پیوند خودشان را با قیام سراسری مردم ایران نشان دادند و در اشتوتگارت و ژنو با برگزاری آکسیونی از شهیدان، یاد حماسه‌سازان بهمن و قیام‌آفرینان را گرامی داشتند. ایرانیان در ژنو با طرحی از شهرهای شورشی در نقشهٔ ایران و تصاویری از شهیدان قیام خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c67c3e86-5771-438b-9c5a-924ca524bc20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات