728 x 90

حمایت سناتور منندز از حملات آمریکا برای پاسخ به تجاوزات رژیم ایران

سناتور منندز
سناتور منندز

سناتور منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز سوم شهریور در حمایت از حملات ارتش آمریکا علیه پایگاههای رژیم ایران در سوریه و شبه‌نظامیان این رژیم در پیامی نوشت: «من قویاً از اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا برای پاسخ به تجاوزات رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن علیه نیروهای آمریکایی در سوریه حمایت می‌کنم. . رژیم ایران نباید شک داشته باشد که ایالات متحده از نیروهای مسلح، شهروندان و منافع خود در هر جایی که ایران آنها را تهدید کند، دفاع خواهد کرد».

 

خبرگزاری رویترز نوشت: بایدن می‌گوید ایالات متحده برای مختل کردن حملات علیه آمریکا و شرکایش به اهداف مرتبط با ایران در سوریه حمله کرد.

رئیس‌جمهور جو بایدن روز پنجشنبه گفت: حملات هوایی این هفته آمریکا علیه اهداف مرتبط با ایران در سوریه برای محافظت و دفاع از پرسنل آمریکایی و مختل کردن یک سری حملات علیه ایالات متحده و شرکای آن انجام شد.
بایدن در نامه‌یی به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که دستور حملات روز سه‌شنبه را صادر کرده است که «بر اساس مسئولیت من برای محافظت از شهروندان ایالات متحده در داخل و خارج از کشور و در راستای پیشبرد امنیت ملی و منافع سیاست خارجی ایالات متحده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e42ce03-0ea9-4b8d-932e-a133c3cb79e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات