728 x 90

حمایت جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه با اعتراضات کارگران نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز

زندان مرکزی ارومیه
زندان مرکزی ارومیه

کارگران و زحمت کشان نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز

دست مریزاد!

ما زندانیان سیاسی زندان ارومیه صدای فریادتان را شنیدیم و با شما فریاد می‌زنیم: « ما هم کارگر هفته تپه هستیم» پایداری سرفرازانه شما بعد از نزدیک به سه هفته اعتراض و اعتصاب نشان‌دهنده عزم و شجاعت بی‌نظیر شماست. بله حق گرفتنی است و باید آن را از حلقوم ظالمان بیرون کشید.

ما زندانیان سیاسی با درود به کارگران زحمتکش هفت‌تپه و فولاد اهواز که بدیهی‌ترین حق یک کارگر جزو مطالبات آنهاست، با آنان اعلام همبستگی می‌کنیم و عموم زحمت کشان و کارگران ایران را به همبستگی با آنان فرا می‌خوانیم.

کارگران ایران چیزی برای از دست دادن ندارند. آنانکه می‌ترسند باندها چپاولگر حاکم هستند که بر جان و هستی مردم و زحمت کشان ایران چنگ انداخته‌اند و امروز با سرکوب خواسته به‌حق کارگران نیشکر هفت‌تپه می‌خواهند، موقعیت خود را حفظ کنند تا به استثمار و غارت بیشتر زحمت کشان دست یازند. دستگیری و بازداشت نمایندگان کارگران یک بزدلی سیاسی و تاکتیک احمقانه برای سرکوب خواسته‌های کارگران است. ما همراه با کارگران اعلام می‌کنیم که کارگران بازداشتی باید آزاد شوند و مطالبات کارگران به‌طور کامل پرداخت شود.

درودهای ما را بپذیرید

جمعی از زندانیان زندان مرکزی ارومیه

۲آذر ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6d4be85-609a-44a2-92c5-745860ea65af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات