728 x 90

حمایت امام جمعه‌های خامنه‌ای از طرح مسدودسازی و سانسور در اینترنت موسوم صیانت

شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی

امام جمعه‌های خامنه‌ای روز ۶ اسفند در خطبه‌های خود از طرح مسدودسازی و سانسور در اینترنت موسوم صیانت حمایت کردند.

آخوند احمد خاتمی نایب‌رئیس مجلس خبرگان ارتجاع روز ۶ اسفند در جمعه‌بازار تهران گفت: این را که دغدغه مردم هست بگویم کسب و کار مردم برای ما بسیار مهم هست و مطمئن هم باشید که به هنگام بررسی کسب و کار مردم را در نظر می‌گیریم، طرحی که هنوز نه به باره نه به داره تازه داره بحث میشه چرا هتاکانه صحبت کنیم چرا با عصبانیت صحبت بکنیم این بگوید خیانت هست آن بگوید خباثت هست این بگوید تجمع! عزیز من هنوز کار به جایی نرسیده که اجازه بدهید در فضایی آرام در فضای منطقی این مسأله بررسی بشود روال قانونی آن طی بشود و بعد از روال قانونی باز هم جای نقد هست اما وقتی چیزی قانون شد همه باید تبعیت بکنند.(رادیو تهران رژیم ۶ اسفند۱۴۰۰)

در ارومیه آخوند قریشی گفت: نگذارند فضای مجازی محل جولان دشمنان باشد.(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۶ اسفند۱۴۰۰)

در سمنان آخوند مطیعی گفت: بسیاری از افراد ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و با معاندین هم صدا شده و کاهش سرعت اینترنت را به طرحی که هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است نسبت می‌دهند، اما باید از این طرح حمایت کنیم.(سایت حکومتی راه دانا رژیم ۶ اسفند۱۴۰۰)

در حاجی‌آباد، آخوند شریفی گفت: فضا مجازی رها است انواع هدایت (اغتشاسات) و شبهه‌افکنی ها_ سرقت اطلاعات_ توهین و تخریب در این فضا انجام می‌شود... . طرح صیانت یک واجب و ضرورت است. امروز جنگ از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است.(سایت هرمز رژیم ۶ اسفند۱۴۰۰)

در فیروزکوه آخوند حیدری گفت: مجلس به‌خاطر جوسازیها و تخریبها نباید از طرح مهم حمایت از حقوق کاربران کوتاه بیاید. (سایت تهران نیوز رژیم ۶ اسفند۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bdb9028-cb46-4eac-addb-a66f4eb72b0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات