728 x 90

حمایت اتحادیه‌های معلمان و انجمنهای مدافع حقوق‌بشر در استرالیا، بلغارستان، انگلستان و لهستان از خیزش سراسری معلمان ایران

تجمع سراسری معلمان در ایران ۳۰بهمن۱۴۰۰
تجمع سراسری معلمان در ایران ۳۰بهمن۱۴۰۰

حمایت اتحادیه‌های معلمان و انجمنهای مدافع حقوق‌بشر

در استرالیا، بلغارستان، انگلستان و لهستان

از خیزش سراسری معلمان ایران

اتحادیه معلمان بلغارستان اعلام کرد همکاران ایرانی ما در شرایط فاجعه باری به سر می‌برند. رژیم ایران به اعتصابات و اعتراضات در سراسر کشور پاسخی نداده است، در عوض به فشار بر معلمان و آموزگاران ادامه می‌دهد تا آنها را در بازداشت و زندان نگه دارند.

اتحادیه معلمان بلغارستان از اعتراضات سراسری معلمان ایران حمایت می‌کند.

انجمن استرالیایی دفاع از آزادی و حقوق‌بشر در ایران در نامه‌یی به وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد: جنبش معلمان ایران در پنج ماه گذشته چهار تظاهرات بزرگ سراسری را برگزار کرده و خواستار حقوق اولیه از جمله دستمزد، سابقه کار، امنیت شغلی و مزایای بازنشستگی شده است. متأسفانه، پاسخ رژیم ایران دستگیری بوده است. ما از شما می‌خواهیم که استفاده از زور توسط رژیم ایران علیه اعتراضات معلمان را محکوم کنید و خواهان آزادی بی‌قید و شرط همه معلمان دستگیر شده باشید.

دانش آموزان دبیرستان نوبل در لهستان حمایت خود را از خیزش معلمان ایران ابراز و اعلام کردند: ما با معلمانی که در ایران زندانی یا مورد بدرفتاری قرار گرفتند اعلام همبستگی می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/344d07f9-3a09-449a-9271-9e1bb0787228"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات