728 x 90

حمایت آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران از جنگ اوکراین

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران بار دیگر از جنگ اوکراین حمایت کرد و با رذالت گفت: اوکراین در مسأله هواپیمای مسافربری ساقط‌شده با ما جفا کرد و از فرصت به نفع آمریکا سوء‌استفاده می‌کرد.

 

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۲۰اسفند ۱۴۰۰

مسأله جنگ روسیه و اوکراین است و لجن‌پراکنی بوق‌های تبلیغاتی غرب و بعضی از وابستگان بیرونی‌شان که در این مسأله انگشت اتهام برای نظام اسلامی ایران باز کردند و ابهاماتی را ایجاد کردند.

اگر ایران در سوریه در لبنان حضور پیدا می‌کنه و در برابر فلسطین مظلوم به‌عنوان یک حامی قدرتمند به حساب میاد برای این‌که جنگ فلسطین و اسراییل غاصب جنگ حق و باطل است، جنگ یمن و ائتلاف جنگ حق و باطل است... اینها تعهد دادند که ناتو را توسعه ندهند و به تعهداتشان عمل نکردند و هم‌چنان نیروهای نظامی ناتو در کشورهای مختلف پایگاه به‌وجود آورد لهستان چکسلواکی و کشورهای دیگر بعد از تعهد عهدشکنی کردن، مثل همه تعهداتی که دارند و به هیچ‌کدام پایبند نیستند تا بالاخره آمدن به مرز روسیه و به‌عنوان یک تهدید جدی خلاف تعهدات خودشان انجام دادند... . اونا عهدشکنی کردند با اوکراین هم در مسأله هواپیما با ما جفا کرد و سوء‌استفاده از فرصت به نفع آمریکا می‌کرد از این جهت ما در این امر هیچ مشکلی از نظر اخلاقی نداریم! (رادیو تهران ۲۰اسفند ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9446823-dd1a-4fab-95d5-d77a9dbb9656"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات