728 x 90

حضور پاسداران در کریمه برای آموزش سربازان روسی برای پرتاب پهپادهای ساخت رژیم

حملات موشکی روسیه به اوکراین
حملات موشکی روسیه به اوکراین

روزنامه دیلی استار روز جمعه ۲۲مهرهاه خبر از حضور پاسداران در کریمه برای دادن آموزش پرتاپ پهپادهای ساخت رژیم ایران به سربازان روسی داد.

این روزنامه نوشت: پوتین از تیم ارتش ایران به نام «سازمان تروریستی» خواست تا به پیروزی در جنگ اوکراین کمک کنند. پس از حمله موشکی روسیه به کیف پایتخت اوکراین در اوایل این هفته، پوتین به‌دنبال تشدید بیشتر جنگ با حضور بالقوه سپاه پاسداران برای کمک است.

دیلی استار افزود: پس از حملات موشکی به کیف در اوایل این هفته، روسیه ممکن است به‌دنبال تشدید درگیری با استخدام پرسنل وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باشد.

ولادیمیر پوتین احتمالاً این نیروهای مسلح را به مناطق اشغالی در اوکراین آورده است تا به نیروهای روسی آموزش دهد تا بتوانند از پهپادهای شاهد-۱۳۶ استفاده کنند.

روز چهارشنبه (۱۲ اکتبر)، مرکز مقاومت اوکراین گزارش داد که نیروهای روسی تعداد نامشخصی از مربیان ایرانی را به دزانکوی در کریمه و بندر زالیزنی و هلادیوتسی در استان خرسون آورده‌اند. مرکز مقاومت اعلام کرد که مربیان ایرانی مستقیماً پرتاب پهپادها را در مناطقی مانند میکولایف و اودسا کنترل می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a7704dd-feba-4b7a-a035-9168fb73b098"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات