728 x 90

پاسدار حسن عباسی خواهان محاکمه صادق آملی لاریجانی شد + فیلم

پاسدار حسن عباسی
پاسدار حسن عباسی

با تشدید جنگ گرگها و تصفیه حساب باندهای غارتگر رژیم بر سر دزدیهای حکومتی و دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی و رئیس پیشین قوه قضاییه، پاسدار حسن عباسی به صحنه آمد و خواهان محاکمه آخوند صادق آملی لاریجانی شد.

حسن عباسی در یک کلیپ ویدئویی که از خود منتشر کرده است گفت:
«این‌که یک کسی برود زیر گوش، زیر عمامه و عبای یک به‌اصطلاح رئیس قوه و فساد را از آنجا هندل کند و به جامعه پمپ کند آن فرد میلیاردها بار باید اعدام شود. نظام باید خجالت‌زده باشد از این‌که زیرگوش قوه قضاییه یک زالویی بوده پرونده فساد را هندل می‌کرده. عکسی که دیروز منتشر شده با فرغون و لیفتراک داشتند پرونده این فرد را می‌برند. رئیس حفاظت اطلاعات آن قوه‌یی که همه این سال‌ها می‌دیده این بیست سال آنجا داشته فساد می‌کرده و آن دستگاه حفاظتی برخورد جدی را انجام نداده . آنها باید همه‌شان محاکمه شوند. ایضا خود رئیس قوه!».

آخوند صادق لاریجانی، رئیس وقت قضاییه خامنه‌ای و رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به جرایم اکبر طبری گفته بود: برخی از اتهامات مطرح شده در مورد معاون اجرایی حوزه ریاست قبلاً در دادسرا بررسی و کذب بودن آن محرز شده بود.

اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه خامنه‌ای در جلسه دوم دادگاه رژیم تمام اتهام‌ها علیه خود را رد کرد و گفت۲۰ سال به قوه قضاییه "خدمت صادقانه" کرده است.
او در ارتباط با پرونده ساخت یک ویلا در منطقه لواسان در شمال شرق تهران گفت افراد دیگری که در این ماجرا متهم به دادن رشوه به او هستند در صورت درخواست او حاضر بودند "کل لواسان" را به نامش کنند.

او در زمان ریاست محمود هاشمی شاهرودی و صادق آملی لاریجانی بر قوه قضاییه مدیرکلی امور مالی و معاونت اجرایی حوزه ریاست آن را برعهده داشت.

طبری در مورد اتهام اخذ رشوه از فرهاد مشایخ و حسن نجفی، دو متهم دیگر پرونده، در جریان ساخت ویلایی در لواسان و کشف دستخط او در اسناد مربوط به این پرونده آنها را "برادران" خود معرفی کرد و گفت: "اگر من ۸۰۰میلیارد هم بخواهم این برادرانم می‌دهند و اگر کل لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نام من می‌کنند. "


سایت حکومتی رویداد۲۴ رژیم روز ۱۸خرداد نوشت: در این جلسه نماینده داستان رژیم درباره اتهامات طبری گفت: اکبر طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی ۱۵هزار متر زمین و سه طبقه ویلای لوکس در بابلسر به ارزش ۴۲میلیارد تومان از او گرفته بود. ویلا به نام همسر طبری ثبت شد اما خود طبری به جای همسرش انگشت زد.

گزارشها حاکیست که در پرونده شبکه فاسد تحت پوشش دستگاه قضایی رژیم، موارد زیادی از دزدی‌ها و اختلاسهایی در زمینه فروش سیمان، پتروشیمی، زمین‌خواری، قاچاق ارز نیز دیده می‌شود.

از طرف دیگر روزنامه‌های باند مغلوب روز ۱۹خرداد دست روی نقاط پوشیده شدهٔ پرونده او گذاشته‌اند و بر نقش گماشتگان خامنه‌ای در رأس قضاییه در چپاولها اشاره کرده‌اند. از جمله روزنامه‌های ایران، اعتماد و ستاره صبح.

روزنامه حکومتی ستاره صبح نوشته ۱۹خرداد نوشته است: «بخش‌هایی که اکبر طبری در امر قضاوت دخالت کرده، قاضی جابه‌جا کرده، پول‌ها و رشوه‌های آن‌چنانی گرفته و… کاملاً مشخص و اظهر من الشمس است؛ آن بخشی که سوءاستفاده از جایگاه و موقعیت رئیس قوه قضاییه صورت گرفته و اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی شده، اکنون و در رسیدگی مغفول مانده است. بنابراین این رسیدگی ناقص است. اگر رؤسای وقت قوه قضاییه از این تخلفات آگاه نبوده‌اند، بدا به‌حال ما؛ اگر هم می‌دانسته‌اند، باز هم بدا به‌حال ما. چگونه می‌شود که رئیس قوه قضاییه که یکی از اختیاراتش اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است.

لازم به یادآوری است آخوند ابراهیم رئیسی، برای سفیدسازی در جنگ کثیف قدرت و تسویه‌حساب با رقبا، دست روی عوامل دست چندم گذاشته است تا کلیت نظام و نیز عوامل اصلی و آخوندهای عمامه درشتی چون خود، صادق آملی لاریجانی و خامنه‌ای را از شراره‌های خشم خلق به در ببرد.
در درون رژیم هم می‌گویند آخوند رئیسی خودش سال‌ها به‌عنوان معاون شاهرودی و در همین دستگاه همکار طبری و شریک تمامی مفاسد آن بوده است.


خاطرنشان می‌شود صادق لاریجانی رئیس پیشین قوه قضاییه پس از فشارهای رسانه‌یی و جدال لفظی‌اش با آخوند محمد یزدی، گفته بود ارتباط دادن او با اکبر طبری "فضاسازی"است و افزود: "آیا همین کار را برای آقای شریفی قائم‌مقام شهردار اسبق تهران و آقای سیف معاون اقتصادی اطلاعات سپاه و… کرده‌اند و فساد آنها را به آقای قالیباف و آقای طائب و دیگران سرایت داده‌اند؟"

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d17d728d-d2c8-4006-b15b-b77feac7ce22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات