728 x 90

حزب دموکرات‌مسیحی آلمان خواهان پایان دادن به فعالیت مرکز اسلامی ‌هامبورگ شد

پایان دادن به فعالیت مرکز اسلامی ‌هامبورگ
پایان دادن به فعالیت مرکز اسلامی ‌هامبورگ

حزب دموکرات‌مسیحی آلمان، شاخه هامبورگ خواستار ممنوعیت فعالیت‌های مرکز اسلامی‌ هامبورگ به‌دلیل حمایت از حزب‌الشیطان لبنان شد. این مرکز متعلق به رژیم آخوندی است.

دنیس گلادیاتور، کارشناس سیاست داخلی فراکسیون حزب دموکرات‌مسیحی آلمان در نامه‌یی به پارلمان ایالتی هامبورگ نوشت این مرکز از ارزش‌هایی دفاع می‌کند که با ارزشهای آزادی خواهانه و دموکراتیک جامعه آلمان مغایرت دارد.

وی افزود: این مرکز به‌ویژه با بیت خامنه‌ای در تماس است و بیت خامنه‌ای سرپرست این مرکز را تعیین می‌کند.

به عقیده گلادیاتور، اداره امنیت داخلی هامبورگ به این نتیجه رسیده است که این مرکز با کمک‌های مالی خود به گسترش بنیادگرایی، کمک می‌کند.

گلادیاتور تاکید کرده که سرویس فدرال امنیت داخلی (نهاد حفاظت از قانون اساسی آلمان) هم در تحقیقات خود در باره مرکز اسلامی هامبورگ به نتایج مشابهی رسیده است.

سیاستمداران آلمانی به برگزاری مراسم کشتن پاسدار قاسم سلیمانی در این مرکز انتقاد کرده بودند.

آنا فون تروین‌فلز، عضو حزب دموکرات‌های آزاد، قاسم سلیمانی را "تروریست" خواند و گفت، تا زمانی که مرکز اسلامی عضو شورای جوامع اسلامی است، باید قرارداد همکاری دولت ایالتی هامبورگ با این شورا به حالت تعلیق درآورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b9437e6-5691-4ccc-8925-818bd20a882c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات