728 x 90

حاجی‌زاده دارد منابع مردم ایران را بر سر برنامه‌های موشکی نظامی خود به‌هدر می‌دهد

موشک پرانی رژیم
موشک پرانی رژیم

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا طی پیامی درباره موشک‌پرانی سپاه پاسداران گفت: «اولاً، نیروهای حاجی‌زاده، از فرماندهان سپاه پاسداران رژیم ایران ۱۷۶شهروند بی‌گناه را توسط موشک به‌قتل رساندند. اکنون حاجی‌زاده دارد منابع مردم ایران را بر سر برنامه‌های موشکی نظامی خود به‌هدر می‌دهد. چرا رژیم ایران از این پولها برای مردم خود استفاده نمی‌کند؟ کارزار لغو تحریم‌های آن یک کلاهبرداری است.

 

وزارت‌خارجهٔ آلمان طی پیامی درباره موشک‌پرانی سپاه پاسداران اعلام کرد: موضع ما روشن است، برنامه موشکی رژیم ایران ثبات منطقه را مختل می‌کند. از دید مصالح امنیتی اتحادیه اروپا نیز این برنامه غیرقابل قبول است.

وزارت امور خارجه آلمان روز پنجشنبه ۴اردیبهشت با انتشار پیامی در شبکه توئیتر از پرتاب موشک ماهواره‌بر از سوی رژیم ایران ابراز نگرانی کرد.

در پیام توئیتری وزارت‌خارجه آلمان از جمله آمده است: «موضع ما روشن است: برنامه موشکی جمهوری اسلامی ثبات منطقه را مختل می‌کند از دید مصالح امنیتی اتحادیه اروپا نیز غیرقابل قبول است».

 

پیش از آن نیز مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری پرتاب موشک ماهواره‌بر از سوی سپاه پاسداران رژیم ایران را محکوم کرده و گفت که این رژیم باید در این زمینه حساب پس بدهد.

به گفته پمپئو این موشک از طرف نهادی پرتاب شده که در فهرست "‌‌سازمانهای تروریستی"‌‌ آمریکا قرار دارد. وزیر خارجه آمریکا یادآور شد، "‌‌بر خلاف اصرار ایران بر ماهیت غیرنظامی برنامه‌های ماهواره‌ای، موشک نور ثابت کرد که نظر ایالات متحده برحق است"‌‌.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/345c485e-fad6-4511-bfb1-211617ebe0ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات