728 x 90

جیک سالیوان: نمی‌خواهم بگویم چه نوع عملیاتی را در روزها یا هفته‌های آتی انجام خواهیم داد

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید

جیک‌سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید روز جمعه ۲۲اسفند در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره رژیم ایران و حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد گفت: «ایالات متحده حق حفاظت از پرسنل و تأسیسات خود را محفوظ نگه می‌دارد و این کار را در زمان و مکانی که خودمان انتخاب می‌کنیم انجام خواهیم داد و برای جلوگیری از حملات بعدی اقدامات مقتضی را در نظر می‌گیریم و قیمت آنرا خواهیم گرفت. اما اینجا نمی‌خواهم بگویم چه نوع عملیاتی را در روزها یا هفته‌های آتی انجام خواهیم داد».

مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید گفت: «دیپلوماسی ما با رژیم ایران در جریان است اما فعلاً به شکل مستقیمی نیست. ارتباطهایی از طریق کشورهای اروپایی و دیگران هست که ما را قادر می‌سازد رژیم ایران را در جریان مواضع خود قرار دهیم، هم در مورد پیشنهاد گام در مقابل گام و هم شنیدن حرفهای آنها. ما فعلاً منتظر پاسخ آنها در مورد چگونگی پیشبرد مذاکرات هستیم، اما از نقطه‌نظر ما کار ساده نخواهد بود، اما در حال حاضر ما در یک روند دیپلماتیک هستیم و معتقدیم از این طریق می‌توانیم خواسته‌های خود را که عبارت است از ممانعت از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی پیش ببریم». (سایت سی اسپین ۲۲ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9c777f3-d512-4285-935f-0a57f01e01aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات