728 x 90

جیسون برادسکی: جلسه شورای حکام و خطر بی‌عملی قدرتهای غربی در مقابل رژیم ایران

جیسون برادسکی
جیسون برادسکی

جیسون برادسکی، مدیر یوآنی (اتحاد علیه ایران اتمی) و ( کارشناس و تحلیلگر سیاسی خاورمیانه) روز جمعه ۱۹شهریور در دو توئیت در مورد جلسه حکام آژانس انرژی اتمی که قرار است روز ۲۲شهریور در وین برگزار شود، نوشت: قدرتهای اروپایی و آمریکا روز جمعه تصمیم خواهند گرفت که آیا از قطعنامه محکومیت ایران در پاسخ به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که رژیم ایران را به عدم همکاری متهم کرده است حمایت خواهند کرد یا خیر.

غرب پس از گزارش متهم کننده دیدبان هسته‌یی سازمان ملل متحد، با تصمیم محکومیت ایران روبه‌رو است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید دولت جدید تندرو در تهران نظارت بر برنامه‌های هسته‌یی را غیرممکن می‌کند.

جیسون برادسکی در توییتی دیگر در همین روز نوشت: خطر بی‌عملی نیز وجود دارد. این فیلم تکراری است، رژیم ایران در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سیگنالی ارسال می‌کند، وعده‌های همکاری می‌دهد، یا برای خرید زمان برای به تعویق انداختن اقدام، دعوتنامه‌ای صادر می‌کند. غرب که ناامید به‌نظر می‌رسد، آنرا می‌قاپد. و پس از ماهها هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

 

اجلاس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است ۲۲شهریورماه در مقر این سازمان در وین، پایتخت اتریش، برگزار شود. پرونده هسته‌ای رژیم ایران و گزارش مدیرکل این آژانس که به‌تازگی در مورد موانع بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران منتشر شده، طبق برنامه اعلام شده از جمله مسایل مطرح در شورای حکام خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e431a828-f7e2-4bd7-8bfd-bda3323e9f68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات