728 x 90

جواد لاریجانی: دشمن به‌دنبال کشاندن مردم به خیابان هاست

محمد جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه در رژیم ایران
محمد جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه در رژیم ایران

محمد‌جواد لاریجانی معاون بین‌الملل قوه قضاییه رژیم تصویری از وضعیت وخامت‌بار اقتصادی رژیم ارائه داد و گفت: شرایط اقتصادی کشور نابسامان است و این محصول ۲موضوع و پدیده است. فتنه اقتصادی و افت کارآمدی سبب مشکلات اقتصادی موجود در کشور شده است و این دو مورد باهم اتفاق افتاده است.

وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان می‌خواستند تا مردم را به کف خیابانها بیاورند و رأی ما کجاست؟ هم کلیدواژه و شعار دشمنان در این فتنه بود و امروز هم دشمن به‌دنبال کشاندن مردم به خیابانها با شعار پول ما کجاست؟ هستند و این برنامه دشمنان است، البته فتنه اتاق فرماندهی نیز دارد و این بار اتاق فرماندهی فتنه اقتصادی از سوی دشمنان آشکار است.

جواد لاریجانی گفت: یک آمار بسیار ساده نشان داده است که در سه ماه گذشته به ازای هر فرد ایرانی ۴.۳پیام حاوی شبهه علیه انقلاب اسلامی ایران ارسال کرده‌اند و بنابراین امروز باید بسیار مراقب اقدامات دشمن باشیم؛ چرا که امروز شرایط‌مان حساس است.

وی با فرار به جلو و عدم پاسخگویی به وضعیت اسفناک اقتصادی افزود: مقدمه تبلیغات دشمن این است که بعد از ۴۰سال از انقلاب اسلامی چرا وضعیت کشور این‌گونه است و چرا باید وضع اقتصادی ما به هم ریخته باشد، البته در مطبوعات و رسانه‌های داخلی ما نیز درصدی از این موارد وجود دارد.

لاریجانی با بلاهت گزنده‌ای گفت: دشمن می‌خواهد این موضوع را القا کند که به‌دلیل شعارهای مرگ بر آمریکای ملت ایران، آمریکا عصبانی شده و ما را تحریم می‌کند و بنابراین باید با این کشور روابط دوستانه برقرار کنیم.

جواد لاریجانی با هدف قرار دادن آخوند روحانی و شور شدن آش برجام دست پخت او ادامه داد: برد ـ برد مدلی برای مذاکره است که ما برای دو طرف در زمینه بخشی از تقاضاهای آنان امتیازاتی قائل شویم؛ اما در بحث تحریم‌ها، دشمن مانند دزد به خانه ما آمده و وسایل ما را جمع کرده و می‌خواهد با خود ببرد و ما وسایل خود را با دشمن تقسیم می‌کنیم و می‌گوییم برد-برد بوده است.

جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و اعدام در رژیم آخوندی در مهرماه امسال طی سخنانی در دانشگاه علوم قضایی نسبت به گزارش گزارشگر حقوق‌بشر سازمان ملل سوزوگداز کرده و گفته بود:‌ «در گزارشی که دو هفته پیش منتشر شد جاوید رحمان که خود را مجتهد و فقیه می‌داند رسماً از (مجاهدین) به‌عنوان فعالان حقوق‌بشری حمایت کرد

وی اضافه کرده بود: «سؤال اول این است این همه آدم در ایران هست شما با (مجاهدین) صحبت کردی؟

این نامردی است که فقط با (مجاهدین) صحبت می‌کند

همچنین جواد لاریجانی، از معاونان قضاییه خامنه‌ای روز ۱۸ دیماه ۹۷ به سوء‌استفاده حکومت آخوندی از شبکه‌های اجتماعی برای پیش بردن اهداف این دیکتاتوری تروریستی از جمله در رابطه با کشورهای منطقه اذعان کرد. وی با اشاره به بسته شدن هشت هزار حساب توئیتری ماشین سایبری رژیم آخوندی توسط مؤسسه توئیتر گفت: یعنی ما امروز مواجه بایک وضعیتی هستیم که بهمن وار چیزهایی که لیبل اطلاعات دارند جلوی اطلاعات را می‌گیرند این کاملا ضد حقوق‌بشر است ما اتفاقاً در همین مورد به کمیته مربوطه در سازمان ملل چندین پیشنهاد دادیم حالا این یک قسمتش است از آن قسمت دیگه‌اش را بگویم تقریباً حدود هشت هزار کاربر ما به‌علت این‌که مسائل یمن را می‌نوشتند از توئیتر و امثال اینها اخراج شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a08fed4b-7ce7-47da-a3b2-97b6b6c88380"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات