728 x 90

جو لیبرمن: باید سراغ سر مار رفت و سر مار در تهران است

جو لیبرمن
جو لیبرمن

جوزف لیبرمن در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز درباره نقش رژیم آخوندی در بحران منطقه گفت: شما باید سراغ سر مار بروید و سرمار در تهران است و سپاه پاسداران و همه آنها می‌باشند.

مجری فاکس نیوز: ما نیروهایمان را از ۹۰۰نفر به ۱۲۰۰ نفر در منطقه افزایش دادیم و این در پاسخ به ۲۷حمله مختلف علیه نیروهای آمریکایی طی دو هفته بوده است. این حملات ما قرار بوده علیه گروه‌های نیابتی باشد یا نیروهایی باشد که رژیم ایران مستقیم و غیرمستقیم تأمین مالی می‌کند. آیا این حملات تلافی‌جویانه نباید علیه خود ایران باشد؟
سناتور جو لیبرمن : قطعاً که باید روی ایران متمرکز باشد.
مجری: در حالی که اکنون این‌طور نیست و آیا ما باید ایران را هدف قرار بدهیم؟ رژیم ایران را؟
سناتور جو لیبرمن: بله زیرا رژیم ایران پشت تمامی اینها قرار دارد. حماس خواستار صلح نیست. ۵۰۰نفر نیروی حماس را ایران به‌خاطر این مأموریت آموزش داده است. ایران از حماس و حزب‌الله و حوثیها و شبه‌نظامیان در عراق و سوریه حمایت می‌کند که تلاش می‌کنند سربازان مارا بکشند. شما نمی‌توانید با این نوع حملاتی که ما در سوریه انجام دادیم آنها را متوقف کنید اینکار مفید است ولی در نهایت شما باید سراغ سر مار بروید و سر مار در تهران است و سپاه پاسداران و همه آنها می‌باشند.
فکر می‌کنم دولت ما باید که با این واقعیت روبه‌رو شود و برای شروع باید مقرات سپاه و آژانس‌های اطلاعاتی در ایران را هدف قرار دهد و برخی از کارخانه‌هایی را که سازنده موشکها و پهپادهایی هستند که برای حماس و روس‌ها برای جنگ در اوکراین می‌فرستد. دشمن در ایران است و ما این فرصت را داریم که این کار را متوقف کنیم و جان پرسنل نظامی‌مان را که به خاورمیانه برای حفاظت اعزام کرده‌ایم حفظ کنیم ا گر که مستقیماً به ایران ضربه بزنیم. آیا آنها پاسخ خواهند داد؟ آنها قلدرهایی هستند که اگر از سرشان را بزنیم حتماً از بین می‌روند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3350080f-57c5-4191-99fd-f473f353f5b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات