728 x 90

جهاد تبیین خامنه‌ای از زبان آخوندهای خمینی‌صفت

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
  • آخوند موحدی کرمانی: مجاهدین شبهه ایجاد می‌کنند و میلیون نفر را به‌دنبال خود می‌کشانند. باید بتوانیم وظیفه تبیین را به‌خوبی انجام دهیم
  • آخوند خسروپناه: جهاد تبیین، ابزار مقابله با جنگ شناختی است این جنگ شناختی همین مجاهدین هستند که در آلبانی دائما شبهه مطرح می‌کنند
  • آخوند پناهیان: در جهاد تبیین باید از آبروی خودت بگذری. نمی‌شود شما آبروی خودت رو حفظ کنی و هم دم منافقین رو که یقین داریم منافقه، حالا ما نمی‌خواهیم بگیم هر که مخالفه منافقه.

 

به‌دنبال تأکیدات مستمر ولی‌فقیه ارتجاع در مورد جهاد تبیین، آخوندهای خمینی‌صفت در سخنرانیها و در جلسات خود در توضیح این موضوع، مقابله با مجاهدین را هدف خامنه‌ای در طرح این موضوع دانستند.

آخوند مصباحی مقدم سخنگوی شورای مرکزی باند جامعه روحانیت: موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت در جلسه این شورا تأکید کرد که مجاهدین گاهی شبهه‌ای از طریق فضای مجازی ایجاد می‌کنند و میلیون‌ها نفر را به‌دنبال خود می‌کشانند... باید جوانها و مردم را روشن کنیم و برای روشنگری تلاش داشته باشیم تا بتوانیم وظیفه تبیین را به‌خوبی انجام دهیم (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۵اسفند۱۴۰۰).

 

آخوند خسروپناه از آخوندهای حوزه قم: جهاد تبیین، ابزار مقابله با جنگ شناختی است. ما با جنگ شناختی روبه‌رو شده‌ایم و یک قسمی از اقسام جنگ نرم است. یک گردان این جنگ شناختی همین مجاهدین هستند که در آلبانی پشت کامپیوتر نشستند و دائما شبهه مطرح می‌کنند تا ذهن جوانان را نسبت به ارزش‌ها، انقلاب و اسلام متزلزل کنند. «خبرگزاری حکومتی اقتصادی ایران[اکونیوز] ۲۵اسفند۱۴۰۰)

 

آخوند پناهیان از مهره‌های خامنه‌ای: ما باید از صفات لازم برای جهاد تبیین برخوردار بشیم. در جهاد نظامی باید شما نترسید. باید از جان خودت بگذری.

در جهاد تبیین باید از آبروی خودت بگذری. نمی‌شود شما آبروی خودت رو حفظ کنی و هم دم منافقین رو که یقین داریم منافقه، حالا ما نمی‌خواهیم بگیم هر که مخالفه منافقه. نه خیلی‌ها سوءتفاهم شده براشون. باید چه‌کار کنیم باید از این صفات لازم برخوردار باشیم تا بتونیم به جهاد تبیین بپردازیم (سایت حکومتی آخرین نیوز ۲۵اسفند۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f7dafaf-ad73-4c98-9a0c-8abb1e1223e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات