728 x 90

جنگ‌وجدال درونی رژیم بر سر نمایش انتخاباتی

نمایش انتخابات
نمایش انتخابات

در جنگ ‌و جدال درونی رژیم بر سر نمایش انتخاباتی، آخوند زارع فومنی از باند مغلوب نظام، گفت: اصلاحات منتظر ظرف مقابل خواهد بود اگر رئیسی یا فردی قویتر از او وارد شود، ما نیز حسن خمینی را وارد می‌کنیم. (خبرگزاری باشگاه خبرنگاران رژیم ۲۲فروردین)

 

از سوی دیگر پاسدار گنجی مدیر مسئول روزنامه سپاه پاسداران از حسن خمینی خواست که نام خود را از هر لیست پیشنهادی حذف کند.

وی درباره وضعیت باند مغلوب رژیم نوشت: «همه این جماعتِ اندک و پر سر و صدا حقوق بگیر جمهوری اسلامی هستند. حق شهروندی همین است که حیات اجتماعی دارند... حتماً اگر خمینی بود از او می‌پرسیدند مگر وزیر خارجه بودی که از اینجا برای سلمان رشدی حکم صادر کردی؟ مگر خبرگان بودی که آیت‌الله منتظری را عزل کردی؟ چرا نسبت به مجاهدین حکم خدا را جاری کردی؟». (روزنامه جوان رژیم ۲۳فروردین)

 

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان بازار گرمی برای آخوند جلاد ابراهیم رئیسی پرداخت و نوشت: او هم رأی‌آوری دارد، هم برند مبارزه با فساد است.

وی افزود: چندین نفر اعلام آمادگی کردند که افراد خوبی هستند اما خوب بودن کافی نیست و اگر همه با هم در انتخابات حضور یابند تنها رأی شکسته می‌شود. (روزنامه کیهان رژیم۲۳ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b616a81-22c7-4101-b55e-6b98c4f2510b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات