728 x 90

اعترافهای پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تصفیه حساب با روحانی

مصاحبه پاسدار قالیباف با شبکه یک سیما
مصاحبه پاسدار قالیباف با شبکه یک سیما

دیدم پشت نانواییها می‌نویسند: «نان نسیه نمی‌دهیم»

مردم حتی در حوزة‌ خرید نان مشکلات جدی دارند

مردم با تورم چندباره مواجه‌اند ثباتی در قیمتها نمی‌بینند

برای کالاهای اساسی در ۶ماه نخست سال ۴میلیارد دلار ارز تخصیص یافت

اما آثاری از آن دیده نمی‌شود

حتی امروز قیمت پای مرغ به‌اندازة‌ قیمت مرغ دو سال پیش شده

روحانی درباره طرح مجلس گفت «عده‌ای هول شدند»

در حالی که همه ۷سال است منتظر کاری از طرف دولت هستند

پاسدار قالیباف روز پنجشنبه ۱۳آذر در مصاحبه با تلویزیون شبکه یک رژیم در جریان جنگ گرگها و تصفیه حساب با آخوند روحانی اعترافات تکان دهنده‌ای کرد:

او در رابطه با گرانی‌ها گفت: «با گرانی‌ها آشنا هستیم. مردم واقعاً گلایه‌مند هستند. مردم حتی برای خرید نان هم مشکل دارند. حتی دیدم پشت نانوایی‌ها می‌نویسند: «نان نسیه نمی‌دهیم»؛ مردم حتی در حوزهٔ خرید نان مشکلات جدی دارند. حتی امروز قیمت پای مرغ به‌اندازه قیمت مرغ دو سال پیش شده. یعنی مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند».

رئیس مجلس ارتجاع در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعتراف کرد: «مردم امروز با تورم چندباره و متوالی مواجه‌اند. ثباتی در قیمتها نمی‌بینند و بخشی از این مسائل به‌خاطر کسری بودجه است. کسری بودجه و حمایت از معیشت مردم یک پارادوکس است. (البته) نه تنها این موضوع، بلکه بسیاری از موضوعات (نظام) در پارادوکس با هم هستند».

پاسدار قالیباف به دزدیهای نجومی حکومتی هم اعتراف کرد و گفت: «در شرایط سخت کنونی ارز ۴۲۰۰تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص داده می‌شود و در ۶ماه نخست سال بیش از ۴میلیارد دلار ارز قطعی تخصیص یافت؛ اما آثاری از آن دیده نمی‌شود، تا جایی‌که حتی مرغ به ۲۸هزار تومان رسیده»

رئیس مجلس ارتجاع در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قاچاق نهادینه و حکومتی اعتراف کرد و گفت: «این حجم از قاچاق (در کشور) با کوله‌بری و قایق انجام نمی‌شود، قاچاق از بندر بر روی ریل‌ها و با کانتینر انجام می‌شود و سیستم بروکراسی فاسد مسبب آن است».

پاسدار قالیباف ضمن اعتراف به این‌که گرانی و مشکلات ربطی به تحریم ندارد گفت: «بر اساس نظرسنجیها، تمامی متخصصان و نخبگان، نقش سوء مدیریت از تحریم در شرایط کنونی، بیشتر است. ۶۵درصد مشکلات ناشی از سوءمدیریت است و تنها ۳۵درصد به‌خاطر تحریم است.

بخشی از همین ارز ۴۲۰۰تومانی به‌نهادهای دامی داده شد اما شاهد افزایش قیمت مرغ تا ۲۶هزار تومان هستیم. این اوج بی‌عرضگی مدیران اجرایی و چوب حراج زدن به‌بیت‌المال است».

قالیباف با زدن زیرآب بودجهٔ ۱۴۰۰ روحانی گفت: کسری بودجه یعنی دخل و خرج دولت با هم نمی‌خواند. نفت و اوراق قرضه درآمدهای پایدار نیستند. دولت در ارائهٔ بودجه باید واقع‌بین باشد. ما از بانکها قرض می‌گیریم که این به‌معنای خلق پول است و یعنی چاپ اسکناس

رئیس مجلس ارتجاع هم‌چنین در رابطه با برجام گفت: «طرح «اقدام راهبردی برای رفع تحریم» به‌معنای خروج از برجام نیست. از روزی که برجام امضا شد ما دچار مشکلاتی بودیم زیرا به‌تعهداتمان عمل می‌کردیم، اما طرفهای مقابل کوتاهی می‌کردند، لذا در قانون آوردیم که اگر به‌این کوتاهی ادامه دهند، غنی‌سازی را به ۲۰درصد می‌رسانیم».

قالیباف در رابطه با کشته شدن فخری زاده اعتراف کرد: «ترور فخری‌زاده و حادثهٔ نطنز ماحصل اقدام نفوذی بود. شاهد جاسوس‌هایی هستیم که آلوده کردن سایتهای هسته‌یی توسط بازرسان یکی از آنها بود. لذا نمی‌توانیم در شرایطی که امنیت‌مان در خطر است، واکنش نشان ندهیم».

رئیس مجلس ارتجاع در پاسخ به آخوند روحانی که گفته بود در رابطه با طرح «عده‌یی هل شدند» گفت: روحانی در رابطه با این طرح گفت: «عده‌یی هول شدند»؛ در حالی که همه ۷سال است منتظر کاری از طرف دولت هستند.

قالیباف هم‌چنین در رابطه با بحران کرونا و اقدامات دولت روحانی اعتراف کرد: «در زمینهٔ کرونا در کشورهای اروپایی به‌ازای هر یک میلیون نفر ۴۰۰هزار نفر تست می‌دهند، اما در ایران به‌ازای یک میلیون نفر تنها ۳۰هزار نفر تست می‌دهند.کشورهایی که سلامت را به‌اقتصاد اولویت دادند، موفق به‌مهار کرونا شدند، اما کشورهایی که اقتصاد را در اولویت قرار دادند، هم سلامت و هم اقتصاد را از دست دادند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5966780-ce19-4f08-8919-fc036a56c9c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات