728 x 90

جنگ گرگها پس از افشای اسناد سایتها و سامانه‌های مجلس ارتجاع/ مبلغ حقوق نمایندگان مجلس شفاف شد اما نه داوطلبانه

قیام تا سرنگونی
قیام تا سرنگونی

جنگ گرگها پس از افشای اسناد سایتهای و سامانه‌های مجلس ارتجاع

سایت حکومتی رجانیوز:

مبلغ حقوق نمایندگان مجلس شفاف شد اما نه داوطلبانه

ارقامی نجومی و چند صدمیلیونی! این ارقام آن‌قدرتعجب‌برانگیز بود

که به‌سرعت چند میلیون ایرانی آن را مشاهده کرده و به‌شدت از آن انتقاد کردند

 

یکی دیگر از عوارض هک مجلس این بود که

امروز نه خبری از پخش زنده تصویری جلسه علنی بود

و نه خبری از رأی‌گیری سامانه‌ای

حتی امروز از ورود خبرنگاران به مجلس هم جلوگیری شده است

 

سایت حکومتی رجانیوز ۲۷ بهمن ۱۴۰۲:

به بهانه هک و انتشار اسناد مجلس؛

مبلغ حقوق نمایندگان مجلس شفاف شد؛ اما نه داوطلبانه، بلکه پس از دست‌کاری ضد انقلاب در اسنادی که از مجلس هک کرده بود!

اما از بین تمامی موارد منتشر شده یک سند بیشتر از همه دست‌به‌دست شد. سندی که به ادعای براندازان منتشرکننده آن، دریافتی ماهانه نمایندگان مجلس است. ارقامی نجومی و چند صدمیلیونی! این ارقام آن‌قدر تعجب‌برانگیز بود که به‌سرعت چند میلیون ایرانی آن را مشاهده کرده و به‌شدت از آن انتقاد کردند.

پس از چند ساعت سوءاستفادهٔ ضد انقلاب، سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، ضمن تکذیب سند منتشر شده درباره دریافتی نمایندگان، ارقام واقعی را منتشر می‌کند. انتشار این اسناد نشان‌دهنده آن است که اسناد منتشر شده توسط ضد انقلاب جعلی بوده است. حقیقت اما آن است که متأسفانه سند واقعی مبالغ دریافتی نمایندگان مجلس به‌اندازه سند جعلی نچرخید و آن تخریبی که ضد انقلاب از چهره مجلس انقلابی توقع داشت، در آستانه انتخابات مجلس انجام شد.

اگر مجلس شورای اسلامی با تصویب یک قانون جامع، آرای، اموال، تسهیلات و دریافتی‌های خود را منتشر می‌کرد،

در آستانه انتخابات مجلس، بهانه دیگری برای دمیدن در شیپور خطرناک تحریم انتخابات توسط ضد انقلاب فراهم نمی‌کرد.

یکی دیگر از عوارض هک مجلس این بود که امروز نه خبری از پخش زنده تصویری جلسه علنی مجلس بود و نه خبری از رأی‌گیری سامانه‌ای. حتی امروز از ورود خبرنگاران به مجلس هم جلوگیری شده است.

 

آخوند جوکار امام جمعه خامنه‌ای در پاکدشت

به سیستم داخلی مجلس شورای اسلامی حمله هکری کردند

برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

تو یک سری از اسناد و مدارک داخلی مجلس دست بردند

 

آخوند جوکار امام جمعه خامنه‌ای در پاکدشت ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

آخوند جوکار امام جمعه پاکداشت در استان تهران: . به سیستم داخلی مجلس شورای اسلامی هم حمله هکری کردند یک اقداماتی هم شد و این هم برای بدبین کردن مردم نسبت به مجلس شورای اسلامی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود، آمدند تو یک سری از اسناد و مدارک داخلی مجلس دست بردند ارقام غیرواقعی و نادرست را آنجا منتشر کردند دروغ بخورد مردم دادند، خب بحمدالله مردم ما هوشیارند

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۷بهمن)

 

عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

سامانه الکترونیکی مجلس یکی از محکم‌ترین و آسیب ناپذیرترین سیستم‌های کشور بوده است

هک این سامانه نشان از عمق کینه بدخواهان نظام و مجلس جمهوری اسلامی است

طبیعتاً سرمایه‌گذاریهای سنگینی کردند که توانستند سامانه مجلس را هک کنند

 

رسانه حکومتی جماران نیوز

قسمت مهم ماجرا آنجا بود که ظهر چهارشنبه ۲۴بهمن لیستی با عنوان میزان حقوق دریافتی برخی نمایندگان بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان منتشر شد که سریعاً از سوی نمایندگان تکذیب شد.

 

سایت حکومتی جماران ۲۷ بهمن ۱۴۰۲:

در حالی روز شمار انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی به صدا درآمده است که تلخی حواشی ساختمان بهارستان بیشتر از داغ شدن تنور انتخابات است.

روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن، بود که خبر آمد؛ سایت مجلس شورای اسلامی و نیز سایت خبرگزاری خانه ملت از دسترس خارج شده است و ساعتی پس از این اتفاق، یک گروه هکری در کانال تلگرامی خود مسئولیت این هک را پذیرفت. این گروه هم‌چنین اسنادی را منتشر کرد که از طریق هک بیش از ۶۰۰ سرور مجلس به این اسناد دست یافته است. اما قسمت مهم ماجرا آنجا بود که ظهر همان روز لیستی با عنوان میزان حقوق دریافتی برخی نمایندگان بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان منتشر شد که سریعاً از سوی نمایندگان تکذیب شد.

در ادامه این جریان روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد با دقت در هدف هکر‌ها و عملیات رسانه‌یی پیرامون آن، بتوان هویت واقعی شبکه پشت‌پرده این عملیات سایبری و ترور شخصیت موازی آن را بازشناسی کرد. خط لجن‌مال کردن انتخابات از مسیر بی‌اعتبار کردن مجلس و دعوت به تحریم انتخابات، مأموریت راهبردی است که سرویس‌های جاسوسی مانند سیا و موساد همواره به گروهک‌های محارب و گروه‌های نفاق سپرده‌اند.

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص هک سیستم مجلس و تخریبها علیه قالیباف گفت: با توجه به این‌که سامانه الکترونیکی مجلس یکی از اساسی‌ترین، محکم‌ترین و آسیب ناپذیرترین سیستم‌های کشور بوده است، هک این سامانه نشان از عمق کینه بدخواهان نظام و مجلس جمهوری اسلامی است به‌هرحال باید زهر کینه‌های خود را می‌ریختند و طبیعتاً سرمایه‌گذاریهای سنگینی کردند که توانستند سامانه مجلس را هک کنند.

(سایت جماران رژیم ۲۷بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0eaf1cae-87f1-4415-949d-edbfb01a7df0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات