728 x 90

جنگ‌وجدال در رأس نظام بحرانزده آخوندها بر سر امضا نکردن اعتبارنامه رئیسی توسط صادق لاریجانی

آخوند جلاد رئیسی و آخوند صادق لاریجانی
آخوند جلاد رئیسی و آخوند صادق لاریجانی

امضا نکردن اعتبار نامه رئیسی جلاد توسط آخوند صادق لاریجانی عضو شورای نگهبان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، و هم‌چنین شرکت نکردن صادق لاریجانی و علی لاریجانی در نمایش تحلیف رئیسی، جنگ‌وجدال در رأس نظام بحرانزده آخوندها را دامن زده و این موضوع به نشست خبری طحان نظیف سخنگوی جدید شورای نگهبان ارتجاع کشیده شد.

نشست مطبوعاتی سخنگوی جدید شورای نگهبان ارتجاع ۱۶مرداد ۱۴۰۰:

خبرنگار: می‌خواستم بپرسم که آیا امضا نشدن اعتبار نامه اعتبار نامه رئیس‌جمهور منتخب از سوی اعضای شورای نگهبان آیا مغایرتی با قانون دارد یا خیر؟ که گفته شده آقای آیت‌الله لاریجانی امضا نکردند این اعتبارنامه را ممنون می‌شود در این رابطه توضیح دهید

نظیف سخنگوی جدید شورای نگهبان: نسبت به سؤال دوم شما نه بر اساس قانون خدشه‌ای در اعتبار نامه پیش نخواهد آمد البته این توضیح را هم عرض بکنم اعتبار نامه رئیس‌جمهور منتخب در جلسه شورای نگهبان که قبل از مراسم تنفیذ برگزار شد امضا شد طبیعتاً همه اعضایی که در جلسه حضور داشتند امضا کردند.

خبرنگار ایلنا: مشخصاً بفرمایید آقای آملی لاریجانی اعتبارنامه را امضا کردن یا خیر؟ چون که ایشان در تحلیف هم حضور نداشتند و الآن شما فرمودید که مراسم تنفیذ کسانی که (نامفهوم) حضور داشتند امضا کردند اما خوب آقای آملی لاریجانی در تنفیذ بودند در تحلیف نبودند این را به فرمایید؟

نظیف: نسبت به عرض کردم مواردی را که کسانی که درخواست دادند مشخصاً آقای لاریجانی که فرمودید موارد به ایشان منعکس شده است.

نسبت به بحث اعتبار نامه، امضای اعتبارنامه، بنده عرض کردم در جلسه‌یی در شورای نگهبان قبل از تنفیذ برگزار شده بود اعضایی که حضور داشتند! امضا کردند کسانی که حضور نداشتند امضا نکردند طبیعتاً زمانی هم شاید دیگر بیشتر از این نبود که ما بتوانیم اعتبارنامه را نگهداریم و باید خدمت مقام معظم رهبری ارسال می‌کردیم. (سایت حکومتی ایران پرس نیوز ۱۶مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a7666b3-636b-45f4-aa93-22c31b6606d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات