728 x 90

جنگ‌وجدال باندهای رژیم در مجلس ارتجاع بر سر بودجه توخالی و انهدام و چپاول صنایع

مجلس ارتجاع ۹دی۹۹
مجلس ارتجاع ۹دی۹۹

مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۹دی شاهد جنگ‌وجدال باندهای رژیم ورشکسته آخوندها بر سر بودجه تو خالی و انهدام و چپاول صنایع بر اثر چپاولهای حکومتی تحت عنوان خصوصی‌سازی بود.

مهره‌های باند غالب و مغلوب که هر یک دیگری را مقصر تبهکاری می‌دانند در جنگ ‌و جدالهای مجلس رژیم گوشه‌هایی از تبهکاری و دزدی نظام را برملا کردند. دژپسند وزیر اقتصاد رژیم که در دزد بازار نظام به‌نحو مضحکی از باند رقیب کارت زرد گرفت، در پاسخ به آنها، گفت: خصوصی توسط خامنه‌ای ترویج شده است.

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۹دی ۹۹:

بله کارت زرد گرفتند وزیر محترم[اقتصاد و دارایی]، از حقوق بخش خصوصی ما حتماً دفاع می‌کنیم، آنجایی که مجلس حرف دارد نمی‌شود در سایه خصوصی‌سازی کارهای خلاف مقرارت خلاف قوانین و خدای نکرده فسادی باشد.

دژپسند وزیر اقتصاد رژیم در مجلس ارتجاع ۹دی ۹۹:

«خصوصی‌سازی ضرورت اجتناب‌ناپذیر است به‌خصوص وقتی که عالی‌ترین مقام این نظام در مقام ترویج تأکید و توصیه جدی این امر هستش، در این صورت برای ما هم الزام شرعی است هم الزام قانونی».

نادری، مجلس ارتجاع ۹دی ۹۹:

«اما هفت‌تپه چیست که این‌قدر سر و صدا کرده و شده یک پاشنه آشیل برای نظام جمهوری اسلامی ایران با ناکارآمدی‌هایی که در دولت آقای روحانی ما داریم مشاهده می‌کنیم. ماجرا این است که یک ابر متهم ارزی حدود یک و نیم میلیارد دلار تأکید می‌کنم یک و نیم میلیارد دلار پول می‌گیرد یعنی ارز می‌گیرد که ببرد خارج کالای اساسی مورد نیاز این مردم را تأمین کند. از این قصه پول را در این اتاق می‌گیرد در اتاق بغل پول را تبدیل به ریال می‌کند بدون این‌که سنتی از این پول را و دلاری از این پول را خارج کشور بکند و بدون این‌که کالایی وارد کشور بشود و این پول یک و نیم میلیارد دلار شروع می‌کند به چرخش چرخش کثیف در کشور و تبدیل می‌شود به یک منبعی برای یکسری کارهای غیرقانونی.

در مورد نحوه واگذاری خب یک توضیح اجمالی دادم شرکت با آن عظمت را به ثمن بخس آمدند واگذار کردند ارزش واقعی ۲۴۰۰میلیارد تومان بوده همان موقع سال۹۴ که آقای دژپسند دارند نمی‌گویند آمدند ۲۹۰میلیارد تومان قیمت گذاشتند. استاندار خوزستان که رئیس شورای تأمین استان هم هست با امنیتی کردن فضا و جو هفت‌تپه و استان همیشه از این مالک فاقد اهلیت دفاع کرده البته رابطه. مالی همسر استاندار خوزستان هم با این متهم و با این ابر متهم در دادسرا رسیدگی شده و پرونده هنوز مفتوح هست.

حالا همه اینها کنار جواب خدا رو چی می‌دهید آقای دژپسند؟ آقای روحانی جواب خدا را چه می‌دهید؟ این آدم به او می‌گویند سلطان رشوه هیچ حد و مرزی ندارد. هیچ حد و مرزی از روزی که ما وارد شدیم چندین و چند پیشنهاد داده چی می‌خواهی چقدر می‌خواهی کجا چگونه؟ تأمین می‌کنیم به این آدم می‌گویند سلطان رشوه شما دارید از این آدم دفاع می‌کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac8bd873-9ed3-47cf-93bb-5821c8685a1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات