728 x 90

جنگ باندی برای کسب کرسی شهرداری تهران پس از شعبده انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم

زاکانی
زاکانی

با اوج گرفتن جنگ گرگها برای کسب کرسی شهرداری تهران پس از شعبده انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم، اقراریان، عضو شورای شهر رژیم در تهران گفت: موضوع جابه‌جایی زاکانی در دستور کار جمعی از همکاران قرار گرفته است.

تلویزیون رژیم درباره جنگ گرگها بر سر تصاحب شهرداری رژیم در تهران و احتمال حذف زاکانی و باند او در شهرداری پس از نمایش انتخابات گفت:

‌تلویزیون رژیم- ۲۴ تیر ۱۴۰۳:

مجری: خبر دیگر در رابطه با تغییر آقای زاکانی شهردار تهران هست که خوب یک فضای هم یک کارزار اجتماعی در موافقین آقای شهردار در تهران شکل گرفته و هم مخالفان آقای به حساب منتقدان و مخالفان آقای زاکانی فضا و کارزاری را راه انداختند و خواستار جابه‌جایی شهردار تهران هستند. بخشی از شورای شهر تهران هم با همین وضعیت می‌خواهند که در سال پایانی آقای زاکانی یعنی در سال پایانی این دوره آقای زاکانی را جابه‌جا بکنند و بخش دیگری در دفاع از ایشون حرف می‌زنند و اقدام می‌کنند. امروز در شورای شهر تهران جلسه کمی متشنج بود کمی در مورد این موضوع بحث بالا گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42fb1aec-3707-4769-abb3-43d8bf0487f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات