728 x 90

جنگ باندهای نظام بر سر لایحه سرکوبگرانه موسوم به حجاب و عفاف

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

در جنگ گرگها بر سر لایحه سرکوبگرانه موسوم به حجاب و عفاف، یک عضو مجلس ارتجاع گفت: به نظر من این لایحه بیشتر از این‌که مشکل حجاب را حل کنه، یک پوست خربزه‌ای زیر پای مجلس است.

مجلس ارتجاع- ۲۳خرداد ۱۴۰۲

قالیباف: «هیچ شکی نیست که موضوع لایحه عفاف و حجاب از اولویت‌های اول جامعه امروز ماست و این وظیفه همه ماست که باید تو اینجا تلاش کنیم ولی از این بابی که یک فوریت شد نه این‌که اهمیت این کار را مجلس بهش توجه نداشت حتماً یک عده هستند معارض این موضوع اند دشمنی با حجاب می‌کنند اونجا حتماً ما باید برخورد قضایی و قهری داشته باشیم ما در همین گزارش کمیسیون فرهنگی ما که قرائت کرد در اینجا ۳۲دستگاه ما که وظیفه فرهنگی و اجتماعی داشتند همه اونها در این موضوع قصور داشته‌اند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم۲۲ خرداد)

 

رحیمی جهان آبادی عضو مجلس ارتجاع ۲۳خرداد ۱۴۰۲:

«جلیل رحیمی جهان آبادی مخالف دو فوریت لایحه حجاب و عفاف: اما برادران عزیز بزرگوار به نظر من این لایحه بیشتر از این‌که مشکل حجاب را حل کنه یک پوست خربزه‌ای زیر پای مجلس است شما دیدید ظرف این ده روز گذشته لایحه را قوه قضاییه طراحی کرده اما به ما می‌تازند می‌گویند شما چرا دین رو قبول ندارید چرا آئین رو قبول ندارید چرا خدا را قبول ندارید ». (رادیو فرهنگ رژیم۲۳خرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b627524-b1f7-4e77-81f1-41dc612ff988"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات