728 x 90

جنگ اوکراین و واکنش‌های حکومت آخوندی

جنگ اوکراین و واکنشهای رژیم
جنگ اوکراین و واکنشهای رژیم

وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی گفت جنگ راه‌حل اختلاف روسیه و غرب در اوکراین نیست اما از اقدامات ناتو برای گسترش نظامی‌گری در منطقه به هیچ‌وجه نباید غافل شد (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۳اسفند۱۴۰۰).

یک کارشناس حکومتی در مصاحبه با سایت خامنه‌ای بحران اوکراین بیانگر این واقعیت است که آمریکا توازن قدرت خود را برای ایفای نقش هژمونیک بین‌المللی از دست داده است... مداخله‌گری و گسترش ویژگی اصلی سیاست خارجی آمریکاست... گسترش ناتو به شرق، محور اصلی سیاست خارجی آمریکاست که زمینه بحران اوکراین را به‌وجود آورد. (سایت خامنه‌ای ۱۱اسفند۱۴۰۰)

آخوند حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه خامنه‌ای در تهران گفت: پشت صحنه ماجرای اوکراین ماجراجوییهای آمریکاست. مسؤل اصلی این جریانهای این‌ها هستند که با فتنه‌انگیریهای سیاسی و نظامی اوکراین را هم قربانی خود کردند. (خبرگزاری حوزه رژیم ۱۳اسفند۱۴۰۰)

آخوند لائینی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در ساری گفت: اوکراین قربانی بحران‌سازی غرب است و آمریکا با گسترش ناتو به‌سمت شرق در حال به خطر انداختن امنیت روسیه است. (خبرگزاری حکومتی حوزه ۱۳اسفند۱۴۰۰)

آخوند فلاحتی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در رشت گفت: اگر مردم اوکراین وارد میدان می‌شدند چنین وضعی در آن کشور ایجاد نمی‌شد، ولی مردم اوکراین از دولتشان حمایت نکردند چون دولت را قبول نداشتند (خبرگزاری حکومتی حوزه ۱۳ اسفند۱۴۰۰).

آخوند باقری امام جمعه خامنه‌ای در آستارا گفت: آمریکا یک رژیم مافیایی است و سعی دارد دنیا را اداره کند و امروز هم اوکراین قربانی سیاست‌های مافیایی آمریکا شده است (خبرگزاری حکومتی حوزه ۱۳اسفند۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f39d3fe-0f2c-4c14-9ebd-b19977d9f34d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات