728 x 90

جنگ اوکراین و واکنش‌های رسانه‌های آخوندی

جنگ اوکراین
جنگ اوکراین

کیهان خامنه‌ای ۱۱ اسفند۱۴۰۰: وقتی کشوری ضمن ۴۸ساعت شهرهایش را از دست می‌دهد و صف فرار از کشور طولانی‌تر از صف شرکت در جبهه‌های جنگ می‌شود یعنی مردمان آن کشور مقاومت بلد نیستند حتی به‌اندازه یک مترسک!

درگیر شدن با روسیه آن هم بر سر اوکراینی که در تحریم‌های ضدایرانی غرب، با غرب همنوا شد، در وتو شدن قطعنامه‌های غرب و دور زن تحریم‌ها به ما کمک خواهد کرد یا چنین خبطی، منافع ملی را تهدید خواهد کرد؟ آیا گسترش ناتو به‌سمت شرق، به نفع منافع ملی ایران است یا به ضرر آن؟

 

روزنامه حکومتی همدلی: امروز افکار عمومی بیش از هر زمان دیگری دوگانگی در مواضع مسؤلان در برابر منازعات بین‌المللی را درک می‌کنند... اگر چندین دهه بسیاری از سیاست‌های نظام با تکیه بر ایدئولوژی در سوریه، یمن، عراق، لبنان فلسطین، لیبی و سایر کشورها توجیه می‌شد فردا چگونه قرار است جنگ اوکراین تبیین و توجیه شود.

 

سایت حکومتی رویداد 24: نظام ایران نمی‌تواند نقش میانجی‌گر را بازی کند. نظام با کدام نیرو، جایگاه و توان می‌خواهد این کار را انجام دهد؟ کسی که این‌را می‌کند باید مورد وثوق دو طرف باشد و در سطح جهانی نیز آن‌قدر اعتبار داشته باشد که بخواهد به‌عنوان بازیگر مورد اعتنا و اعتبار وارد عمل شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1213c7d3-2573-4928-b39d-4300a99cdf2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات