728 x 90

جمعه ‌بازارهای خامنه‌ای: جنگهای رسانه‌ای عجیبی علیه نظام توسط سایبری مجاهدین در آلبانی فعال هستند

نمایش جمعه خامنه‌ای
نمایش جمعه خامنه‌ای
  • آخوند ناصری امام جمعه خامنه‌ای در یزد: جنگهای رسانه‌ای عجیبی علیه نظام توسط سایبری مجاهدین که در آلبانی فعال هستند به راه افتاده.
  • امام جمعه خامنه‌ای در آستانه اشرفیه: مجاهدین با جنگ بی‌امان سایبری دنبال آشوب و شورش در کشور هستند.
  • امام جمعه خامنه‌ای در مه ولات خراسان رضوی: جبهه مجاهدین به‌دنبال آشوب اینترنتی و ترور رسانه‌ای هستند.

خبرگزاری مهر آخوندی ۳مرداد۹۹:

آخوند ناصری امام جمعه رژیم در یزد گفت: (مجاهدین) «مثلث شوم» را «همراهی می‌کنند» و «جبهه جدیدی به اسم تروریسم گشوده شده که در این جبهه دشمن به‌دنبال شکستن حرمت، ایجاد ترس در مردم، تفرقه انگیزی و ایجاد ناامیدی در جامعه است.

آخوند ناصری افزود: اینها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اذهان عمومی به‌ویژه جوانان ما را بمباران کرده‌اند و گاهی حتی در قالب طنز و شوخی، افکار عمومی را دچار شبهه نسبت به نظام می‌کنند.

جنگهای رسانه‌ای عجیبی علیه جمهوری اسلامی توسط سایبری (مجاهدین) که در آلبانی فعال هستند به راه افتاده و با به‌کارگیری هزاران نیرو درصدد تأثیرگذاری در ذهن مردم هستند...

یکی از فعالیت‌های آنها، کوبیدن شخصیتهای بزرگ و تحریف این شخصیت‌ها و (دنبال) بدبین کردن مردم به نظام اسلامی و ولایت هستند.

خبرگزاری سپاه پاسداران ۳مرداد۹۹:

احمد طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به جنگ بی‌امان سایبری مجاهدین علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: اخیراً در کشور عربستان یک ایستگاه سایبری تأسیس و مجاهدین در آن با ایجاد هشتک به‌دنبال آشوب در کشور بوده و مردم را به شورش دعوت می‌کنند ولی با این حال یک عده از چهره‌های معروف جامعه هم این هشتک ها را به اشتراک گذاشته و برخی از جوانان هم از روی ناآگاهی آن را منعکس می‌کنند.

خبرگزاری سپاه پاسداران هم‌چنین با تیتر مجاهدین، ترور رسانه‌یی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، نوشت:

در مه ولات خراسان رضوی، اسلامی امام جمعه مه ولات، در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این‌که دشمن در حوزه نظامی قدرت تقابل با کشور ما را ندارد، افزود: کار جبهه مجاهدین ترور در فضای مجازی است و با دروغ‌پراکنی و انحراف افکار عمومی به‌دنبال ترور و آشوب اینترنتی و ترور رسانه‌ای است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2f11db1-1721-4b15-922f-a099b10bc3b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات