728 x 90

جمعه بازارهای ولایت فقیه پس از تن‌دادن به مذاکره و فضیحت دعاوی پوشالی درباره ربودن کشتی و درگیری با آمریکا

توقیف کشتی ویتنامی و تخلیه نفت آن توسط سپاه پاسداران رژیم ایران
توقیف کشتی ویتنامی و تخلیه نفت آن توسط سپاه پاسداران رژیم ایران
  • جمعه بازارهای ولایت فقیه پس از تن‌دادن به مذاکره در وین و فضیحت دعاوی پوشالی درباره ربودن کشتی و درگیری با آمریکا
  • یاوه‌های امام جمعه‌های خامنه‌ای همراه با عقده گشایی علیه مجاهدین

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران روز ۱۴آبان ۱۴۰۰ گفت: مدام آمریکاییها بی‌تابی می‌کنند برای مذاکره! با ایران ما تصمیم خودمان را گرفته‌ایم شما هنوز مردد هستید! اصلاً ما از برجام بیرون نرفتیم خود شما برجام را به هم زدید حالا اگر می خواهید برگردید و مذاکره کنید مذاکره فرسایشی را ایران اسلامی نمی‌پذیرد.

شنیدنی است که برخی از کشورهایی که شریک جرم آمریکا هستند و در پیمان‌شکنی آمریکا هم نازک تر از گل به آمریکا نگفته‌اند مدام با زبان تهدید می‌گویند ایران باید مجدداً شما چه کاره هستید باید و تهدید نخ‌نما شده زبان تهدید زبان سخن گفتن مثل بچه آدم حرف بزنید!.

آخوند احمد خاتمی افزود: در اوایل دهه۶۰ برای مبارزه با سازمان جهنمی منافقین همکاری کردید کمک کردید معرفی کردید.

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد روز ۱۴آبان گفت: یک عده آمریکاییها آمدند گفتند که آن کشتی را ما بردیم اینها رفتند یک کشتی دیگر گرفتند خوب اگر این بود این کشتی دیگر گرفتند پس چرا شما آمدید دو مرتبه سر راه کشتی را سد کردید؟

امام جمعه خامنه‌ای در همدان گفت: اگر زحمات امثال سلیمانی نباشد در میز مذاکره نمی‌توان حق را گرفت آمریکا چندین بار چنین رفتاری را تکرار کرده است (خبرگزاری حکومتی تسنیم۱۴آبان)

امام جمعه خامنه‌ای در قم گفت: آمریکا می‌خواست دزدیدن نفت را یک اهرم فشار قرار دهد برای فشار بیشتر در مذاکرات علیه ما ولی این اقدام سپاه پاسداران توطئه آنها را ناکام گذاشت. (خبرگزاری فارس۱۴آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee6c4936-006e-4123-b425-37bb3a80b790"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات