728 x 90

جمعه‌بازارهای خامنه‌ای و سرخوردگی از تصویب قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

شورای حکام آژانس
شورای حکام آژانس

امام جمعه‌های خامنه‌ای در جمعه‌بازارهای این هفته ضمن سرخوردگی از تصویب قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نسبت به خطر سرنگونی رژیم توسط دشمنان و خطر قیام هشدار داده و به دفاع از کارنامه رئیسی جلاد پرداختند و به تهدیدهای سرکوبگرانه متوسل شدند.

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۲۰خرداد: «سرانجام با گزارش غلط و نادرست مدیرکل آژانس قطعنامه ضدایرانی را در حقیقت آمریکا رژیم صهیونیستی کشورهای برخی از کشورهای اروپایی علیه ما صادر کردند اینها هدفشون از این قطعنامه این است که در مذاکرات امتیاز بگیرند ولی من به اینها میگم شما بیش از ۴۰سال است این انقلاب را تجربه کردید این انقلاب به کسی باج نمیده و تو دهن زور گو می‌زند  قطع تعدادی از دوربینهای فراپادمانی آژانس اولین گام است اگر این شیطنت ها ادامه پیدا کند این گامها ادامه خواهد داشت» (سایت هیأت آنلاین رژیم ۲۰خرداد)

 

آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز «هی دوباره بحث می‌کنند که آقا نمی‌دانم چطور شده است یا چطور نشده است ما بحث نداریم بابا اگر بنا بود انجام بشود نرمش قهرمانه ما بخرج ندادیم؟ دولت‌مان همراهی نکرده است؟ همه مسیرها را رفتیم دوباره می‌گویند یک جوری بیایید تمامش کنید یعنی چه یک جوری تمامش کنیم؟ یعنی ما قلم بکشیم روی همه حیثیت و عزت و آبروی خودمان؟» (تلویزیون شبکه فارس رژیم ۲۰خرداد)

 

آخوند حامدی امام جمعه خامنه‌ای در پردیسان: «تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری چه در برجام و چه در آژانس و چه در سایر عرصه‌های بین‌المللی اقدام متقابل است که مطالبه همه مردم ما است . . (سایت هیأت آنلاین رژیم ۲۰خرداد)

 

آخوند شاکر امام جمعه خامنه‌ای در اردکان: «الآن قطعنامه‌ای صادر شده است سازمان ملل شورای امنیت بر علیه ایران بببینید بعضی از این رسانه‌ها چقدر دارند تحلیل می‌کنند اینها گویا فکر می‌کنند که مردم ایران تا به‌حال تجربه نکرده‌اند که شورای امنیت بر علیه‌شان قطعنامه صادر کند مکرر در مکرر این قطعنامه‌ها صادر شده اما الآن بعیها در فضای رسانه‌ای بگونه‌ای قطعنامه صادر شدن را بزرگ و با عظمت جلوه می‌دهند اما گاهی در فضای رسانه‌ای دارند روی مردم ما تأثیر می‌گذارند و می‌خواهند مردم را در برابر نظام قرار بدهند مهمترین امیدشان این است و ما باید هوشیار باشیم دقت کنیم بن‌بست نمایی از شرایط دشمن نکنیم قدرت دشمن را بی‌جهت بزرگ جلوه ندهیم گاهی خود ما ها پای هم می‌نشینیم از این حرفها می‌زنیم» (سایت هیأت آنلاین رژیم ۲۰خرداد)

 

آخوند شاهرخی امام جمعه خامنه‌ای در خرم‌آباد: «دقت کنیم چون دشمن می‌خواهد از این ضعفها و کاستیها بین نظام و مردم ایجاد جدایی کند بایستی کاملاً هوشیار بود. . . مهم این است که در بیان این انتقادها رخنه‌ای برای نفوذ دشمن به‌وجود نیاوریم». (تلویزیون شبکه افلاک رژیم ۲۰خرداد)

آخوند لائینی امام جمعه خامنه‌ای در ساری: «اگر کسی داره در رابطه با حجاب به یک خانمی به یک آقایی داره تذکر می‌دهد دیگران باید به کمک او بیایند نه این‌که بر علیه او وارد میدان بشوند و در تأیید و تشویق آن کسی که این معیارها و ملاک ها را رعایت نمی‌کند!» (شبکه مازندران رژیم ۲۰خرداد)

 

آخوند طباطبایی امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان: «حالا قطار یک بیل مکانیکی آمده جلویش چی کار کند دولت بیاید می‌خواهی رئیس جمهور بیاید بیل را بردارد؟ یا رهبری برود بردارد؟ حالا یک کسی یا اشتباه یا هر چی این کارها پیش می‌اید مثل همه تصادفات که میشه اینها چی کار به حکومت داره؟ منتهی بعضی‌ها می‌خواهند دنبال این می‌گردند که یک ایرادی اگر باشه به اون حکومتی که حالا به‌قول خودشان در خط خودشان نیست اون ایراد را وارد کنند.

خدایا دشمنان اسلام که هر روز یک توطئه جدیدی برای اسلام می‌چینند و حالا هم توی مسأله انرژی هسته‌یی باز گفتند که اینها راستی‌آزمایی نمی‌کنند و ما اطمینان نداریم به کارشان» (ستاد نماز جمعه رژیم ۲۰خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bf3ceb0-0e2a-438b-b3ed-18d71ebf2083"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات