728 x 90

جمعه بازار و شعبده‌بازی و کارناوالهای جنگ‌افروزیهای رژیم در بحبوحه کشتار و آوارگی مردم فلسطین

جمعه بازار و شعبده‌بازی و کارناوالهای جنگ‌افروزیهای رژیم
جمعه بازار و شعبده‌بازی و کارناوالهای جنگ‌افروزیهای رژیم

در ادامه دجالبازیها رژیم آخوندی در مورد فلسطین، نمایشهای جمعه‌بازار ولایت فقیه شاهد شعبده‌بازی و کارناوالهای جنگ‌افروزیهای این رژیم در بحبوحه کشتار و بمباران و آوارگی صدها هزار نفر از مردم فلسطین بود.

در این نمایشها سرکردگان رژیمی که تاریخچه ننگین‌اش مملو از خیانت و خنجر زدن و تفرقه‌انداری و توطئه علیه آرمان فلسطین است، به اشک تمساح ریختن و رجز خوانیهای جنگ‌افروزانه پرداختند.

قطعنامه پایانی کارناوال حمایت از جنگ‌افروزی در فلسطین در مشهد ۲۱ مهر ۱۴۰۲:

تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشورهای اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هر گونه حمایت از مردم غزه با فضاسازی مناسب خواستار حمایتهای مردم و سران کشورهای اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

 

در بحبوحه کشتار و بمباران در غزه با چهارصد هزار آواره فلسطینی، رئیسی جلاد در سخنرانی خود در نمایشهای حکومت جنگ‌افروز ولایت فقیه در شیراز، با خوشحالی و رجزخوانی گفت: از مناره‌های مسجد الاقصی نوای پسا صهیونیستی به گوش می‌رسد.

رئیسی جلاد ۲۰مهر ۱۴۰۲:

امروز ما احساس می‌کنیم نوای پسا صهیونیستی از مناره‌های مسجد الاقصی به گوش می‌رسد به گوش می‌رسد نابودی رژیم صهیونیستی (تکبیر) سراشیبی سراشیبی تند و بازگشت و سراشیبی تند و بی‌بازگشت رژیم صهیونیستی کاملاً احساس می‌شود با این کشتاری که نسبت به مردم بی‌دفاع غزه انجام می‌ده و کودک‌کشی که انجام می‌ده امروز ما احساس می‌کنیم یک سراشیبی تند و بی‌بازگشتی برای رژیم صهیونیستی وجود دارد.

(تلویزیون شبکه فارس رژیم ۲۰مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9afd5293-7f7b-4984-adc6-fedc52c434ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات