728 x 90

جمعبندی اعتراضات سراسری در مجلس آخوندی و واقعیت‌های صحنه!

اعتراضات در ایران و مجلس ارتجاع
اعتراضات در ایران و مجلس ارتجاع

تلویزیون شبکه خبر رژیم گزارش از جلسه غیرعلنی امروز یکشنبه ۱۰مهر مجلس ارتجاع که در آن وزیر کشور و سرکرده انتظامی و هم‌چنین معاون عملیات سپاه پاسداران را گزارش کرد. موسوی سخنگوی هیأت‌رئیسه در جمعبندی گزارشات سرکردگان رژیم در مورد اعتراضات و جنایت گشت ارشاد گفت: فوت خانم مهسا امینی بود که آنجا گزارشی از بررسیهای ابتدایی و اولیه مطرح شد و این‌که به‌هرحال به چه صورت بوده ماجرا به چه صورت بوده کجا پیشرفته پیگیریهایی که در واقع داشتند این یک نکته.

موسوی که از اعتراضات با عنوان آشوب و اغتشاش نام برد و آنرا تشکل‌یافته نامید و گفت: نکته بعدی راجع به موضوع آشوبها و اغتشاشات هست بر اساس ارزیابی‌هایی که ارائه شد بخش عمده‌یی از ماجراهایی که در واقع به این بهانه در خیابانهای تهران و برخی شهرستانها ما داشتیم در واقع بهانه آن خانم مهسا امینی بود و گزارشهایی از میدان که این آقایان ارائه دادند مبتنی بر این هست که یک برنامه‌ریزیهای اولیه اطلاعاتی از قبل وجود داشته برخی از جریانها و گروه‌های تشکل یافته و آموزش دیده اینها در واقع به این بهانه وارد خیابان شدند آمدند اغتشاش و آشوب ایجاد کردند برخی از عناصر ضد انقلاب گروهک‌های خارج از کشور از مدتها قبل در واقع دنبال بهانه‌یی بودند سلاح آماده کرده بودند که اینها را بعضاً داخل کشور هم آوردند و به‌هرحال یک حرکت منسجم هم در داخل هم در خارج کشور به این موضوع وارد شده.

این مهره حکومتی با وارونه نمایی ادعا کرد که مردم به این تجمعات اعتراضی نپیوستند و بیش از ۴۵هزار نفر در کل کشور نبودند در حالی‌که فیلمها و کلیپهای منتشر شده در فضای مجازی که از فیلترینگ رژیم گذر کرده‌اند خود گویا هستند.

وی گفت: یکی از گزارشهایی که ارائه شد این بود که خوشبختانه در این مدت مردم به این ماجرا نپیوستند یعنی برخلاف آن تشویش و تحریکی که به‌صورت گسترده مخصوصاً در فضای مجازی صورت گرفت آماری که ارائه شده در جلسه غیرعلنی در حداکثر و در پیک اغتشاشات چیزی بیش از ۴۵هزار نفر در سراسر شهرها در واقع به این اغتشاش نپیوستند که اینها هم در واقع عمدتاً عرض کردم بخشی از آنها هیجانی بوده و بخشی هم که کار تشکل یافته بوده که داره دنبال میشه و من فکر می‌کنم که با گزارشی که ارائه شد انشاءالله با آن برخورد مقتدرانه‌ای که پلیس و دستگاه امنیتی با سران و آن عناصر اصلی مخصوصاً خارج از مرزها داشتند انشاءالله این فتنه به‌زودی زود جمع خواهد شد و ما شاهد بازگشت آرامش به کشور خواهیم بود.

 

استمرار ۱۷روز قیام در ۱۷۰ شهر میهن با تقدیم ۴۰۰ شهید و بیش از ۲۰هزار دستگیری پاسخی به یاوه‌های این جنایتکاران است که باید در برابر عدالت قرار گیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/054f8800-0280-45ce-9bca-a03a174a9195"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات