728 x 90

جلسه در شهرداری شهر کاستیلیوله دی سالوتزو در استان پیه مونته ایتالیا در حمایت از مقاومت مردم ایران

جلسه در شهرداری شهر کاستیلیوله دی سالوتزو در استان پیه مونته ایتالیا در حمایت از مقاومت مردم ایران
جلسه در شهرداری شهر کاستیلیوله دی سالوتزو در استان پیه مونته ایتالیا در حمایت از مقاومت مردم ایران

جلسه در شهرداری شهر کاستیلیوله دی سالوتزو

در استان پیه مونته ایتالیا

در حمایت از مقاومت مردم ایران

جلسه‌یی در حمایت از مقاومت مردم ایران برای آزادی و یک جمهوری دموکراتیک در سالن شهرداری شهر کاستیلیوله دی سالوتزو در استان پیه مونته و در اشتراک با شهرداری شهر بوسکا Busca از فرمانداری کونئو برگزار شد.

در این جلسه شهرداران و مسئولان شهرداری‌های دو شهر یاد شده سخنرانی کردند و حمایت خود را از مبارزه مردم و مقاومت ایران اعلام کردند.

فابریتسیو نازی - شهردار کاستیلیوله دی سالوتزو:

در ابتدا فابریتسیو نازی شهردار شهر کاستیلیوله دی سالوتزو با یادآوری عملکردهای دیکتاتوری فاشیستی در ایتالیا گفت: ما در ایتالیا حکومت دیکتاتوری فاشیستی داشتیم که منجر به کشته شدن هزاران بی‌گناه شد. در همین شهر، حکومت فاشیستی در یک روز ۱۰ نفر از بیگناهان را از کلیسا بیرون کشید و همگی در انتقام از عملیات پارتیزان‌ها کشت. وی در ادامه گفت: این شهرداری در کنار همه مقاومت‌ها برای کسب آزادی از جمله مقاومت ایران ایستاده است.

 

مارکو گالو - شهردار بوسکا:

شهردار مارکو گالو گفت متأسفانه در ایران دیکتاتوری مذهبی وجود دارد که حقوق مردم را زیر پا می‌گذارد. وی با توجه به وضعیت منطقه و وقایعی که در حال وقوع است گفت: امشب این برنامه را گذاشتیم تا حمایت خودمان را از مقاومت مردم ایران اعلان کنیم و از دیدگاه‌های مقاومت ایران آگاه شویم.

 

پائولا آنگیلانته – مشاور ارشد شهردار بوسکا:

پس از آن خانم پائولا آنگیلانته مشاور ارشد شهردار بوسکا گفت ما هم‌اکنون در ایران شاهد مقاومتی هستیم که زنان آن را رهبری می‌کنند. زنان در زمان جنگ‌های پارتیزانی بر علیه فاشیسم در ایتالیا هم رهبری‌کننده این مبارزه بودند. من در برنامه ماه مِی گذشته که با حمایت ۲۵شهرداری و فرماندار کونئو در شهر کونئو برگزار شد، حضور داشتم و امروز هم در این جلسه حمایت خودم را از این مقاومت و مبارزه زنان ایران اعلام می‌کنم.

 

اوگتا بیانکوتو رئیس انجمن ملی پارتیزان‌های ایتالیا در شهر کونئو:

سپس خانم اوگتا بیانکوتو رئیس انجمن ملی پارتیزان‌های ایتالیا در شهر کونئو به توضیحاتی درباره تاریخچه حمایت شهر کونئو در اعلام خواهری با شهر اشرف و سفر یک هیأت از شهرداری کونئو به شهر اشرف در عراق پرداخت و گفت که در سال ۲۰۱۶ در تیرانا در اشرف ۳ در دیدار با خانم مریم رجوی ایشان را به‌عنوان شهروندی افتخاری کونئو معرفی کردند.

وی هم‌چنین شعری را در رابطه با اشرف به زبان ایتالیایی دکلمه کرد.

 

در ادامه خانم نادیا مارتینی مشاور ارشد شهرداری چرواسکا در سخنان خود گفت: در برنامه شهرداران در کونئو و بعد از آن در کهکشان در پاریس با شرکت بسیاری از رهبران و شخصیت‌های بزرگ جهانی شرکت داشتم. جلسه‌یی که در آن ده‌ها تن از برجسته‌ترین شخصیت‌ها و رهبران جهان حضور داشتند.

خانم مارتینی گفت: هنگامی‌که خانم مریم رجوی به‌ژدعوت نمایندگان پارلمان ایتالیا و بنیاد لوئیجی اینائودی به رم آمده بودند، به دیدار خانم مریم رجوی رفتم و بسیار تحت تأثیر شخصیت نافذ خانم مریم رجوی قرار گرفتم.

 

دکتر خسرو نیکذات:

در پایان این جلسه دکتر خسرو نیکذات ضمن تشریح نقش مخرب اپوزیسیون‌های قلابی و دست‌ساز ارتجاع و استعمار، به تشریح تاریخچه و مواضع شورای ملی مقاومت و نقش مبارزاتی این مقاومت در ۴۰سال حکومت آخوندی پرداخت.

دکتر نیکذات سپس به تشریح نقش مخرب و جنگ‌افروزانه رژیم در خاورمیانه به‌عنوان سر مار جنگ‌افروزی در منطقه پرداخت و گفت این رژیم برای منحرف کردن اذهان عمومی از سرنگونیش توسط مردم ایران از طریق جنگ‌های نیابتی با دستور مستقیم خامنه‌ای خاورمیانه را به آتش جنگ می‌کشد تا از سرنگونی محتوم خود موقتاً هم که شده جلوگیری کند.

دکتر نیکذات در پایان گفت: مقاومت ایران خواهان صلح و راه‌حل دوکشوری است. وی در پایان با به‌نمایش گذاشتن منشور سازمان ملل متحد برای دفاع مردم ایران از خود در مقابل رژیم دیکتاتوری، از شهرداران و نمایندگان نهادها و شهرداری‌ها خواست تا بیانه به‌رسمیت شناختن حق دفاع از خود را برای مردم ایران امضا و تأیید کنند.

 

این گردهمایی با قرائت برنامه ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی پایان یافت.

در این برنامه گروه موسیقی با نواختن و اجرای ترانه مریم و ترانه بلاچاو به زبان فارسی و ترانه صلح و آزادی به زبان ایتالیایی به هنر نمایی پرداخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bfd70a3-8d02-4906-a2ad-5f37b0a576a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات