728 x 90

جزئیاتی از کلیپ ظریف: ایجاد دوقطبی کاذب دیپلماسی - میدان

ظریف - قاسم سلیمانی
ظریف - قاسم سلیمانی

در پی افشای فایل صوتی ظریف وزیر خارجه آخوندها واکنش رسانه‌های حکومتی و مهره‌های باندهای رژیم در زیر آمده است

ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی ۸اردیبهشت ۱۴۰۰:

در تله‌ای که رسانه‌های بدخواه وطن برای تخریب فداکاریهای سربازان ما در میان افکار عمومی طراحی کرده‌اند نیفتیم؛ دوگانه "مذاکره-میدان" که ابداع شوم همان رسانه‌هاست، باز تولید نکنیم؛ نظام امروز به توازنی ظریف، میان امر "مقاومت میدانی"و"امر دیپلماسی" بیش از هر زمانی دیگر احتیاج دارد.

جای جای سخن ‎ظریف سخن از حمایت خامنه‌ای است؛ سخن از رفاقت با قاسم سلیمانی‌است؛ چرا اینها را نمی‌گوییم؟سارقین فایل می‌کوشند فایل را تبدیل به یک چماق علیه ‎برجام، انسجام نظام کنند و دوگانه‌سازی کاذب «دفاعی‌ها» - «سیاسی‌ها» را مطرح کنند.

(خبرگزاری حکومتی ایرنا ۹ اردیبهشت)

صالحی وزیر ارشاد رژیم: بخشهایی کمتر شنیده شده از نوار ظریف – ۷اردیبهشت:

معتقدم که کشور یک ضربه بی‌نظیر تحمل کرد بعد از رفتن قاسم سلیمانی.

معتقدم آمریکا با زدن قاسم سلیمانی ضربه‌ای به ما زد که با زدن یک شهر ممکن بود نتواند بزند.

قاسم سلیمانی یک جنگ‌طلب نبود برای همین بود که سلیمانی را دوست داشتم.

خبر آنلاین رژیم ۹اردیبهشت ۱۴۰۰: چند نکته مهم که در مصاحبه جواد ظریف شنیده نشد.

جواد ظریف: وزارت‌خارجه ما از وقتی چشم باز کرده از بعد از انقلاب، مواجه با مسائل امنیتی بوده، یعنی بحران‌هایی که ما داشتیم و دستور کاری که برای وزارت‌خارجه تعریف شده از ابتدای انقلاب، دستور کار سیاسی-امنیتی بوده، هیچگاه دستور کار اقتصادی برای وزارت‌خارجه تعریف نشد و به همین خاطر هم در ابتدای کار وزارت‌خارجه در دهه۷۰شمسی اصلاً معاونت اقتصادی وزارت‌خارجه را تعطیل کردند و به جایش معاونت‌های منطقه‌یی ایجاد کردند که گرایش آنها هم عمدتاً سیاسی-امنیتی بود.

روزنامه دولت آخوند روحانی ۹اردیبهشت ۱۴۰۰: ایجاد دوقطبی کاذب دیپلماسی- میدان و باور کردن آن پیش از هر چیز در سطح حاکمیتی فرآیندهای تصمیم‌گیری ما را دچار اختلال جدی می‌کند و این بهترین فرصت برای گرفتن امتیاز توسط طرف‌های خارجی یا میدان گرفتن آنها برای ضربه زدن به ما است. در سطح دیگر بازتاب همین دوقطبی در سطح جامعه به شکل میدان دادن به یک رودررویی اجتماعی است.

(انتشار فایل صوتی) شاید بتواند زمینه برخی توفیق‌های جناحی و انتخاباتی باشد اما قطعاً ضربه به منافع نظام از طریق تضعیف کارگزاران مستقر نظام است.

کیهان خامنه‌ای ۹اردیبهشت: متن منتشر شده ظریف در واکنش به فایل صوتی، در حقیقت عذر بدتر از گناه است. وزیر خارجه بدون عذرخواهی، با طلبکاری، صرفاً به ماله‌کشی دربارهٔ اقدام تأسف برانگیز خود پرداخته است

آنها تصور می‌کردند با انداختن بار مسئولیت این همه ناکامی بر روی دوش قاسم سلیمانی و سپاه می‌تواند، از حذف شدنشان از صحنه سیاسی جلوگیری کند اما... اشتباه تحلیل کردند و مهم‌ترین گزینه انتخاباتی‌شان را به میدان مین فرستادند

بولتن نیوز اطلاعات آخوندی ۸اردیبهشت ۱۴۰۰:

در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال۱۳۹۶، فایلی صوتی در شبکه‌های ماهواره‌یی منتشر شد مبنی بر این‌که رئیسی در اعدام مجاهدین‌در دهه۶۰ نقش بسیار مؤثری داشته. فعالیت رسانه‌یی مضاعفی که روی آن فایل صوتی صورت گرفت، به بخش قابل توجهی از جامعه این موضوع را القا کرد که رئیسی شخصیتی خشن و ضد آزادی‌های اجتماعی دارد - فرایند خلخالی سازی از رئیسی - و نتیجتا آرای منفی او افزایش یافت.

در سال۱۴۰۰ با لو دادن فایل محرمانه گفتگوی ظریف با سعید لیلاز، تلاش می‌کنند تا میدان و دیپلماسی را مقابل یکدیگر قرار دهند.

نوحه خوانی مداح خامنه‌ای در کانال سپاه پاسداران علیه جواد ظریف: بازی تمام است

مداح خامنه‌ای ۹اردیبهشت۱۴۰۰:

کافیست جنگ زرگری بازی تمام است

تا کی چنین پرده‌دری بازی تمام است

تا کی در این کشور نفوذیها بتازند

هر دم به رنگی خلق را آشفته سازند (۲)

(کانال تلگرامی سپاه پاسداران ۹اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91c5f078-c75d-495a-8da0-bedf04c0580d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات