728 x 90

جایزه سالانه حقوق‌بشر استانداری استان پی مونته در شهر تورینو ایتالیا به سه زن از اوکراین، ونزوئلا و ایران اهدا شد

جایزه سالانه حقوق‌بشر استانداری استان پی مونته در شهر تورینو ایتالیا
جایزه سالانه حقوق‌بشر استانداری استان پی مونته در شهر تورینو ایتالیا

کمیته حقوق‌بشر استانداری استان پی مونته در شهر تورینو ایتالیا، جایزه سالانه حقوق بشر این کمیته را به سه زن از اوکراین، ونزوئلا و ایران، اهدا کرد.

سمیرا اردلان از انجمن جوانان ایرانی در ایتالیا، هواداران شورای ملی مقاومت ایران این جایزه را دریافت کرد.

وی طی سخنانی گفت: قیامی در ایران جریان دارد که به سمت یک انقلاب دموکراتیک سیر می‌کند با ۷۰۰شهید و ۳۰هزار دستگیری. امروز جوانان با الهام از ۱۲۰سال مبارزه برای آزادی و با الهام از رهبران آن‌که در مقابل دو دیکتاتوری شاه و شیخ مبارزه کرده‌اند به خیابان‌ها آمده‌اند.

از تصاویری که دریافت می‌شود مشخص است که این قیام سازماندهی شده است باید به‌قتل‌عام سال۱۳۶۷ اشاره کنم که بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی اعدام شدند که اکثریت آنها از اعضای مقاومت ایران بودند و در میان آنها بسیاری از زنان عضو مقاومت بودند که موجب الهام زنان امروز نیز هستند. ما از دولت ایتالیا و از تمام دولتهای اروپایی و از جامعه بین‌المللی انتظار یک سیاست قاطع در قبال رژیم ایران داریم

سمیرا اردلان در پایان گفت: می‌خواهم این جایزه را به زنان و دختران جوان ایرانی تقدیم کنم که مبارزه می‌کنند و هم‌چنین آنهایی که در زندان هستند و به زنان مقاومت ایران که مبارزه را پیش می‌برند.

(کمیته حقوق‌بشر استانداری استان پی مونته در شهر تورینو ایتالیا جایزه سالانه حقوق بشر -۲۸آذر ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/726718f6-3460-402f-8cb8-0db4684c756b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات