728 x 90

جایزه دادن ظریف وزیر خارجه سوخته و حسرت به دل رژیم به سازنده فیلم رسوای ماجرای نیمروز علیه مجاهدین

ظریف وزیر خارجه آخوندها
ظریف وزیر خارجه آخوندها

جواد ظریف: آقای رضوی شما که فیلم‌سازی، من به خودت جایزه دادم واسه ماجرای نیمروز

محمود رضوی تهیه کننده فیلم سفارشی ماجرای نیمروز:

دولت هم فیلم زیاد ساخته. وزارت اطلاعات هم چندین و چند فیلم ساخته البته وزیر محترم به اشتباه گفتند فیلمهایی ساختیم این هم یک سریاله، حالا اجازه بدید توی حیطه فیلم‌سازی، بخشی‌اش را شما قبول ندارید نداشته باشید. من چون از اول مباحث شما را شنیدیم این‌قدر

جواد ظریف ۱۱فروردین۱۴۰۰:

قربونت برم آقای رضوی، شما که فیلم‌سازی، من به خودت جایزه دادم. واسه ماجرای نیمروز توی چیز، خیلی هم خوشحال شدم که به من گفتند که جایزه شما را من بدم، بیا یک فیلم هم راجع به بدبختیهایی که من کشیدم بساز. اونوقت ببین کی حاضره پخشش کنه. قول هم بهت میدم آقای رجبی عزیز که یک دروغ، یک افترا، یک تهمت به هیچکس نزنم. و شما هم بدون که گاندو از اول تا آخرش دروغ و افتراست. (کلاب هاوس ۱۱فروردین۱۴۰۰)

بخشی از بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت - مرداد۹۸

تعدادی از فیلمها و به‌اصطلاح مستندهایی که در یک‌سال گذشته، ارگانها و مراکز ولایت خامنه‌ای، بی‌دنده و ترمز و با هزینه‌های کلان علیه مجاهدین و مقاومت ایران، تولید، پخش و در بارۀ آنها تبلیغ کردند، عبارت است از: «به نام خلق»، «تو می‌مانی»، «شاخه‌های شکسته بلوط»، «نفو‌ذی»، «تقاص»، «پایان راه»، «خشت خصم»، «سازمان ترور»، «سازمان»، «مه شکن»، «طرّاحی سوخته»، «فراز چهلم»، «آنچه گذشت»، «دکوپاژ»، «پدر طالقانی»، «تروریست»، «قبرهای پر سر و صدا»، «توطئه و نفاق»، «نفوذ»، «شهدای ترور» و «روایت رهبری».

در بهمن ۱۳۹۷ نیز فستیوال فیلم دهۀ فجر رژیم به فیلمهایی علیه مجاهدین و مقاومت اختصاص داشت.

این، علاوه بر برنامه‌های دائمی تلویزیونی، گزارشهای مستمرّ خبری، مصاحبه در شبکه‌های مختلف حکومتی و کلیپهای تبلیغاتی است که علیه مقاومت در رسانه‌های تابعه باز تکثیر می‌شود.

فیلم مبتذل و دَرپیتی «ماجرای نیمروز»، که زیر نظر مستقیم ولی‌فقیه با هزینه زیاد تهیه شد، نمونۀ گویایی از اقدامات رژیم کثیف آخوندهاست. تعریف و تمجید خامنه‌ای از این فیلم، به‌ویژه آن جا که وارد فُرم و ساختار فیلم می‌شود، نشان­دهندۀ بلاهت و نادانی او در مورد هنر و صنعت سینماست.

نمونۀ دیگر، به‌اصطلاح مستند ۲۸ قسمتی «به نام خلق» است که پخش آن از آذر ۱۳۹۷ شروع شد. اسماعیل ارجمندی، مدیر گروه مستند بسیج، در این مورد اعلام کرد: «این مستند ۲۸ قسمتی، که از شبکۀ سوم سیما پخش می‌شود، قرار است با چند روز تأخیر از شبکه‌های "افق"و"مستند"هم پخش شود. انتخاب زمان"به نام خلق" در حال حاضر به‌خاطر شرایط فعلی کشور و تمرکز مخاطب روی آن تا دهه فجر بود» (تسنیم، خبرگزاری نیروی قدس، ۲۷ آذر ۹۷).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8005f05e-6f26-4ed8-8018-ba054e42507e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات