728 x 90

جان کربی: ما به‌شدت روی رفتار بی‌ثبات کننده رژیم ایران متمرکز هستیم

جان کربی
جان کربی

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دوشنبه ۲۲خرداد، در یک کنفرانس مطبوعاتی راجع به موضوع توافق هسته‌یی با رژیم ایران اظهار گفت: نمی‌خواهم گزارشات مطبوعاتی راجع به این‌که توافقی بین ما و ایران بوده یا نبوده را تأیید کنم، ما به‌شدت روی رفتار بی‌ثبات کننده ایران متمرکز هستیم.

جان کربی در بخشی از صحبت هایش گفت:... ما در این ایده مشترک هستیم که رفتار بی‌ثبات کننده از طرف رژیم ایران در این منطقه کماکان ادامه داشته است.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: رفتار بی‌ثبات کننده رژیم ایران، جنبه‌های مختلف بسیاری را شامل می‌شود نه تنها شامل جاه‌طلبیهای اتمی می‌شود بلکه شامل توانایی فزاینده بالستیکی و روابط نوپایی که ایران با روسیه شروع کرده و حمایت از روسیه در اوکراین، اذیت و آزار و تعقیب کشتی‌ها در دریا، حمایت از شبکه‌های تروریستی در این منطقه و من این لیست را می‌توانم همین‌طور ادامه بدهم.
این‌که ما نسبت به رفتار بی‌ثبات کننده ایران نگرانیم بله ما هستیم و ما گامهایی برداشته و گامهایی برای حل این نگرانی‌ها برمی‌داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac19035a-99de-4807-b792-98df6b5f3b24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات