728 x 90

جان کربی: شفافیت تحریم‌ها و مقابله با فعالیت‌های رژیم ایران

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید روز سه‌شنبه ۱۶خرداد، در کنفرانس خبری درباره ادعای رژیم ایران در رابطه با موشک «مافوق صوت» اظهار داشت: «دولت بایدن خیلی شفاف، دقیق و سختگیرانه علیه فعالیت‌های برهم زننده رژیم ایران در منطقه به‌ویژه برنامه موشکهای بالستیک این کشور، اقدام کرده است».
او گفت: «من وارد جزئیات درباره این موشک ادعایی‌ هایپرسونیک نمی‌شوم، ما خیلی شفاف تحریم‌های خود را وضع کرده‌ایم و عملاً با فعالیت‌های ایران در منطقه مقابله می‌کنیم».

در همین رابطه دو مقام ارشد کاخ‌سفید روز سه‌شنبه در واکنش به ادعای رژیم ایران مبنی بر رونمایی از موشک «هایپرسونیک» خود گفتند آمریکا اعمال تحریم‌ها همراه با دیگر متحدان خود علیه رژیم ایران را ادامه می‌دهد.
این مقام کاخ‌سفید تصریح کرد: «وضع تحریم‌ها علیه نهادها و افراد در زمینه تولید، و تهیه مواد لازم در برنامه موشکی جمهوری اسلامی یکی از اقدامات واشنگتن است و در عین‌حال آمریکا به‌طور گسترده با شرکا و متحدان خود در تعامل است تا اجرای مناسب تحریم‌ها را پیش برده و ایران را در قبال اقداماتش پاسخگو کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea9965f1-e36c-4cbf-a28f-315da7cbd0f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات